dinsdag 26 januari 2010

Vers van de pers, net gemaakt

Omdat Kimberley absoluut geen muts op wil (gaat mijn haar rechtop staan, zegt ze ;-) (statisch)
En ik de gave hoofdbanden van Hannie had gezien vond ik het een ideale oplossing om er ook eentje te gaan maken voor Kimberley.

Kimberley was helemaal weg van de oranje haarband, zo’n eentje moest ik ook maar maken.

Dus Hannie, sorry hij is een beetje nageaapt ;-)



Kimberley is er helemaal blij mee en zo heeft ze toch warme oren (lees, minder kans op oorontsteking)en is haar haar niet statisch

Lieve Groetjes
Tertia

3 opmerkingen:

  1. Oh hij is geweldig wat een superlief borduurtje. ! ik heb ze voor de meiden ook gemaakt.

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo'n simpel patroontje. Ik denk nog zelfs dat ik er eentje voor mezelf ga maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal vrolijk joh, enne naapen, ach..... Je hebt er weer je eigen draai aan gegeven, toch!

    DAt Kimberley er veel plezier van mag hebben! En nu nog een voor jezelf!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!