dinsdag 21 februari 2012

Ik wordt gewoon besmet

Ik heb mee gedaan met een give away bij Marijke op de blog.
Een Give-away voor degene die ook graag een vingerhoedquiltje wil maken!
Het zijn de stofjes van Luna Notte. Ik vond deze stofjes zo leuk dat ik een reactie heb achter gelaten.

Ohhhh wat een lieve stofjes heb je geknipt voor een mini vingerhoedjesquilt.....Ik ben (nog) niet besmet met dit virus. Wat zal er gebeuren als ik een gokje waag en ga "winnen" ;-)




En nu heb ik nog gewonnen ook hahaha. Ik wordt dus gewoon besmet met deze vingerhoedjes virus.
Ik weet nog niet hoe ik dit vorm ga geven, ik heb al wel hele leuke ideetjes bij iemand anders op de blog gezien. Maar de vingerhoedjes zullen eerst nog op de plank moeten wachten tot er een paar quilts af zijn gemaakt (want daar ben ik nog niet zo goed in....mijn sampler ligt er óók nog steeds)

Marijke, dank je wel voor deze give away en de voorgeknipte vingerhoedjes. Ik ga de brievenbus in de gaten houden en ooit worden ze verwerkt tot een leuke quilt!!

Lieve Groetjes
Tertia

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je lapjes. Dus toch ook besmet. Het is een leuk werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent met je neus in de boter gevallen, wat een gave lapjes! Veel plezier met het virus, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mooie vingerhoedlapjes. Ben benieuwd of je ook besmet wordt :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit nodigt toch uit om meteen te beginnen Terray. Ik zou 't maar doen. De sampler komt nog wel aan de beurt.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze leuke prijs. Ben erg benieuwd hoe lang je het volhoudt om hier niet aan te beginnen.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar een krijg je toch het virus. Succes ermee, voor dit virus helpen geen zakdoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je deze give away hebt gewonnen en zo ook het virus aangereikt krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Ben benieuwd of je een echte vingerhoedjes verslaafde wordt.......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldschone lapjes, veel plezier met dit bofje!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, wat leuk en nu kijken of de verslaving ook echt komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!