woensdag 29 februari 2012

Scheveningen versus de sampler en blauwe klosjes

Ja hoor daar was ik dan weer.
Tja soms neemt werk en andere dingen meer tijd in beslag dan bloggen en quilten. Het blijft zoeken naar de juiste balans en dan staat bloggen en het lezen bij andere bloggers op een laag pitje. Hopelijk vergeven jullie het me?

Afgelopen zondag zijn we een dagje wezen "uitwaaien" in Scheveningen. Qualitytime met mijn gezinnetje. We hebben dan ook gigantisch genoten!



Jadey en Russel zag je zichtbaar genieten, de hondjes gingen helemaal "los" op het strand.




Niets is leuker dan je broodje eten, "soort van picknicken", op het strand. Russel vond het ook wel leuk én lekker ;-, de schooierd!!




Het was een dag met een een grote G van Genieten!






Tussen de bedrijven door ben ik nog steeds bezig mijn sampler aan het doorpitten. Soms een paar steekjes per keer en dan is ineens een hele rand en blok weer af. Een tijdrovend klusje, dat wel!



En op tafel staat daar het bakje met blauw/witte stofjes klaar, voor als ik zomaar zin krijg om een paar klosjes te gaan maken. Zo ongemerkt zijn er dan weer een paar blauwe rakkertjes bij gekomen!!




Lieve Groetjes
Tertia

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent,..
    Ja quilten is nog een heel werk. maar sind skort vind ik het heerlijk om te doen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel belangrijk om lekker met je familie te genieten. En steeds een paar steekjes helpt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig dag was dat, hier helaas geen uitstapje naar het strand maar wel een fijne dag. Wat een enige beestjes zijn jouw hondjes, echte zandkoninkjes! Ja zo langzaam maar zeker komen er dan toch die steekjes bij en dan is het straks zomaar af en heb je ook een lading klosjes erbij! Veel plezier met je steekjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk een dagje weg met je gezin, dat zijn dagen met zo'n klein goud randje waar je met plezier aan terug denkt. En die rakkers op tafel die blijven geduldig wachten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heerlijk even een dagje strand.
    Met af en toe een steekje schiet het ongemerkt toch op.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn zo aan het strand,en wat zijn de hondjes leuk,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is dat, lekker wandelen en uitwaaien aan het strand. Goed dat je toch af en toe kunt handwerken, tijd snelt zo voorbij. Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och Tertia, tranen in mijn ogen, wat
    lijkt Russel veel op Don. Geniet van
    deze dagjes met je gezin, veel belang-
    rijker dan quilten! Don hield ook zo
    van het strand, dan was hij zo blij en
    daar heb ik dierbare herinneringen aan. Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet eruit als een heerlijk uitstapje!
    Doorquilten is niet mijn favo bezigheid. Ik patch liever.
    Handig dat die klosjes lapjes altijd binnen bereik liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Интересный блог! Фотографии и работы мне очень нравятся! Подписываюсь!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!