vrijdag 30 november 2012

Blauwe ontspanning

"We" roepen allemaal wel eens...druk, druk, druk, druk, druk.
Nou heeeel af en toe heb ik wel eens een weekje dat ik "geleefd" wordt. Druk in beslag genomen door werk, regeldingen, verplichte schoonmaakwerkzaamheden (het huishouden dus)en ander ongein ;-P

Om toch 's avonds even tot ontspanning te komen zijn er deze week een paar klosjes bij gekomen.
Die kleine, blauwe rakkers is een prima projectje om zo even tussendoor te maken.
En zo zijn er haast ongemerkt wéér een paar klosjes bijgekomen.



Eigenlijk ben ik de tel kwijt hoeveel blauwe rakkers er gemaakt zijn.
Ik zal het je een volgende keer vertellen :-)

Lieve Groetjes
Tertia

12 opmerkingen:

  1. Haha, hoe herkenbaar! En heel erg, vaak deze periode, elk jaar zijn er van die drukke weken waarin je wordt 'geleefd' .... Sterkte, en veel ontspanning van je rakkertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja je hebt gelijk...soms voelt het écht alsof je geleefd wordt. Maar gelukkig kunnen we ons even verstoppen met een klein quiltwerkje. Leuk je klosjes ! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie klosjes erbij. Ja het kan zo druk zijn in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie klosjes rijker,.. zeker als je druk bent heerlijk met de lapjes stoeien in de verloren uurtjes,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tertia elke blauwe rakker is er toch weer een en zo groeit de quilt steeds een stukje.Fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n klein werkje tussendoor, langzaam maar zeker groeit jouw quilt! Fijn weekend,
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, leuk! Ik heb deze week ook weer een paar klosjes erbij gemaakt (verder kom ik momenteel helemaal niet aan quilten toe) en de tussenstand is bij mij nu 35. Ik ga het bij een miniquiltje houden, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. inderdaad een heerlijk tusendoor werkje, leuk de blauwe klosjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie klosjes en ja ze zijn zeker heerlijk ontspannend voor tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk hé hoe lapjes rust kunnen brengen in een drukke tijd! mooie klosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze zien er mooi uit en fijn dat je toch even de tijd kon vinden om ze te maken.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!