donderdag 2 mei 2013

Dubbelen op zijn "Goofs"

Had ik vorige week heel hard gewerkt om de stoere/lieve meidenquilt af te hebben.
De top dan he ;-)

Dat was gelukkig gelukt!


In volle glorie over de schutting gedrapeerd.
280 vierkante stofjes aan elkaar genaaid. 

Eigenlijk wilde ik thuis de boel al gedubbeld hebben. Maar op een één of andere manier is het er niet van gekomen. 
Pre-vakantiestress zeg maar.......;-)

Nouja, dan dubbelen we toch op de camping,
Wel op de"Goofs" manier....
HOE??

Nou gewoon......
Achterkant stof op de tafel uitleggen, daarover de tussenvulling en dan je patchwork erop.


Deze laagjes vastzetten met van die speciale veiligheidsspelden, wel even opletten dat alles goed glad ligt en dan het hele zaakje oprollen.
Klaar om doorgequilt te worden!

Lieve Groetjes
Tertia


P.S. Bloggen via de tablet gaat niet helemaal zoals ik wil. Probeer nog wel logjes te posten, maar ideaal is het niet :-(

10 opmerkingen:

  1. Wat een feestje van een quilt is dit aan het worden, je hebt flink aangepoot om zover te komen, ik wens je veel quiltplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe het ook zo en het werkt prima! Veel plezier met de steekjes en ja de tablet is soms lastig maar we blijven je toch volgen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee die ervaring heb ik ook! Thuis gaat het het allerbeste. maakt niet uit. Succes met je quilt in wording en veel plezier
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je snel gedaan.
    Ziet er al prachtig uit. Succes met het quilten en veel plezier op de camping.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi, veel plezier met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie quilt is het geworden en nu quilten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jullie een fijne vakantie !
    Met veel quiltplezier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tertia,

    Die meidenquilt is echt leuk. Geniet van je vakantie en wat hebben jullie het daar gezellig gemaakt met die prachtige bloemen.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!Mooi!Mooi! En super toch: op z'n Goofs..... :)
    Lijkt me heerlijk om nu op de camping te zitten. Prachtig weer! Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, even stoppen met dubbelen van je mooie quilt en snel
    naar Atelier Bep komen morgen!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!