woensdag 7 mei 2014

A.s 21 juni is er een 2e Landelijke mee-haakmiddag!!


Na het grote succes van afgelopen maart, de “Kun je haken? Haak dan mee-middag,
 kon het eigenlijk niet uitblijven.

Op a.s zaterdag 21 juni  van 13:00 tot 16:00
is er een 2e Landelijke mee-haakmiddag

De bedoeling?
Gezellig samen haken en kletsen over DE deken, eventueel hulp bieden aan elkaar en natuurlijk elkaars werk en kleurencombinaties bewonderen.
Dit alles onder het genot van een kopje koffie of thee.

Meer dan 40 winkels op verschillende locaties door Nederland en België 
hebben hun workshopruimte hiervoor ter beschikking gesteld
Bij sommige winkels is het kosteloos en sommige winkels vragen een kleine bijdrage.

We hebben een lijst samengesteld van  diverse winkels die hun "workshopruimte" beschikbaar stellen. 
Omdat het een vrij lange lijst is, hebben we deze in een PDF bestand gezet.

Klik
Om de lijst van de deelnemende winkels te downloaden.

Je kunt je bij de winkel van je keuze aanmelden,
maar let op:
VOL=VOL
Aanmeldingen worden op binnenkomst van mail verwerkt!!

Lieve Groetjes
Tertia

5 opmerkingen:

  1. Hoi Tertia,
    Op 27-4 Heb ik ons aangemeld via crochetalong2014@outlook.com
    Maar is dit niet overgekomen of mogen het echt alleen maar winkels zijn.
    Graag zouden wij alsnog vermeld worden.
    Haak-Inn
    Gebouw christengemeente in Hardinxveld-Giessendam
    opgave via: haak-inn@christengemeente.nl
    Er is plaats voor 50-100 pers.
    Verdere info volgt na aanmelding.
    Hoor graag van je
    Arga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het bestand niet openen. Ben ik de enige met dit probleem. Lijkt me leuk, dus misschien maak ik er een echte dag uit van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan het ook niet openen, lijkt me ook echt leuk, ik ben benieuwd of er ook veel mensen uit de Achterhoek meehaken, zoja dan hoor ik het graag. Gr. Nardy. G.tempels@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk initiatief weer, ik ga kijken of ik ergens kan aansluiten. Heb de lijst net doorgenomen, kon het dus wel openen.
    Alsnog bedankt voor het vele werk wat je hebt gedaan om alle 'haakweken' weer goed te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat er weer een landelijke meehaakdag komt. Dank jullie voor al het werk dat jullie erin steken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!