zondag 6 juli 2014

De meet & greet bij Knotten

Zaterdagochtend 5 juli rond 7:45...........

In alle vroegte op stap


Met als bestemming:
Knotten in Delft
voor onze meet&greet
mét Jolanda natuurlijk ;-)



Wat een gezellig wolwinkeltje daar in Delft!!
Vol inspiratie aan omslagdoeken.(en ander haakspul)
Ze hangen zelfs in de lucht!





En dan al die bollen wol!!!


Bij Knotten hebben ze een hele gezellige aparte "workshop" ruimte.
Met een prachtige grote tafel in het midden.
Dat is handig! 
En ook daar ligt overal haakinspiratie.


Al snel was de workshopruimte gevuld met mensen die kwamen voor de meet&greet.
En daar kwamen DE dekens te voorschijn!


Ik heb deze dag heel veel mooie en kleurrijke dekens gezien.

Al snel werd er volop gekletst over DE dekens, 
de Crochet Along, de "foutjes" en andere haakpraat
Er werden tips en tricks uitgewisseld


En op een gegeven moment kwamen daar de haaknaalden en draad tevoorschijn ;-)



Francis had voor iedereen  een goodiebag gemaakt.
Wat lief.....en wat leuk om zo'n aardigheid te mogen krijgen!
Voor we het wisten was de middag voorbij......



Natuurlijk "moest" ik zelf ook nog even shoppen in de winkel.
De haakbijbel had ik nog niet, dus daar ben ik ontzettend blij mee!
Verder heb ik me ingehouden met 2 bollen wol en een paar lieve houten knoopjes



Het was een super leuke en gezellige dag.
Ik heb ontzettend veel dekens gezien
En het is leuk om te horen dat mensen zo enthousiast zijn over de Crochet Along en hun deken :-)

Heel moe, maar voldaan kwam ik 's avonds weer thuis.
Het voetballen heb ik gemist, maar opgeschrikt door de toeters en geluiden weet ik hoe het ervoor stond 
Die WK-dromenvanger doet zijn werk wel ;-)

Lieve Groetjes
Tertia










3 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit en mooie foto's en een geslaagde dag dus ook mooie dekens waren er te zien en oooooooo die bolletjes wol allemaal.

    Lieve groetjes Ans Hesselmans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gos.... Ik zie een bekende... ;) Het was zeer zeker erg leuk om jullie te ontmoeten én natuurlijk de andere dames die de CAL haken!!!
    Het was ook echt gezellie! Topmiddagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid! Heb je ook handtekeningen uit gedeeld? :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!