dinsdag 4 november 2014

Bijna klaar voor vertrek, KreaDoe here we come ;-)








Cal staat te stuiteren....
hij vind het reuze spannend dat hij mee mag naar de KreaDoe. 
We zijn samen de koffer aan het inpakken. 
Cal heeft de deken er gauw bijgelegd en parmantig zit hij erbij te wachten.
 Stel je voor dat ik hem en de deken zou vergeten ;-)

Maar Cal vind het niet alleen spannend,
ik stiekem ook wel een beetje
(en ik durf te wedden Jolanda ook wel een beetje)

Heel raar wanneer er zoveel mensen gaan komen voor....
ons? 
DE dekens en de sneak preview.
Misschien komt er wel helemaal niemand en staan we heel zielig alleen op dat haakplein :-(
Je zou er toch maar  enge nachtmerries van hebben.

Maar ook de sneak preview vind ik best spannend.....
Zal het zijn wat "men" ervan verwacht?

Als afleiding zoek ik  maar even een zen-momentje.
Nog even met de honden in het bos banjeren.

En daarna stap ik samen met Cal in de auto, richting  hotel waar ik nog even kan bijkletsen met Jolanda en waar we samen ons kunnen voorbereiden op een te gekke afsluiting van de Crochet Along. 

Zie ik jullie  op de KreaDoe!?
Tot morgen of overmorgen dan :-)

Lieve Groetjes
Tertia


7 opmerkingen:

  1. Ik kom wel langs hoor! Neem mijn deken alleen niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga wel maar helaas op vrijdag. ik wens jullie heel veel plezier en geniet er vooral van. gr maril

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie staan heus niet alleen hoor. Ik denk dat er heel wat mensen met hun deken langskomen. Ben nieuwsgierig naar je verslag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes op de crea-doe. Ik denk dat jullie echt niet alleen staan hoor!. Ik kan zelf niet komen, maar wacht vol spanning op het laatste stukje om ook de rand van mijn deken af te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie horen nu tot het kleine groepje haakBN-ers die half haakland in beweging brachten voor een deken. Je denkt toch niet dat er geen mensen jullie een keer voor jullie werk willen bedanken? Echt wel!!!

    Veel plezier op de KreaDoe en genet lekker van alles wat op jullie pad komt, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier en er zullen er best veel komen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je er te hebben gesproken Tertia en een heel succesvolle CAL 2015 alvast! (Wat waren de sneak peeks veelbelovend!)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!