zondag 16 november 2014

Een luie zondag uit het leven van Terray

Deze zondag lag ik langer in mijn bedje dan normaal.
Geen wekker die me wakker maakte, maar gewoon uit mezelf wakker worden.
Op het "gemakkie" aan de brunch met mijn gezinsleden.
"Geluk"
 hoeft niet ingewikkeld te zijn.....

Alleen het uitzicht naar buiten stemde mij niet echt vrolijk....
Wat een druilerige, saaie zondag.
Reden om maar eens lekker lang in de pyjama rond te blijven hangen.
We maakten er gewoon een heerlijke pyjama-dag van :-)

Eerst maar eens Jadey onder handen nemen!
Na een knip-en kam beurtje zag ze er weer als een diva uit.


Het beestje was weer helemaal blij, 
al zou je dat van deze foto niet zo zeggen, de droefsnoet ;-)

Daarna haakte ik nog een paar toeren aan mijn southbay sjaal.
Wat een aparte, toffe garen is dit toch!!
"Mille collori" van Lang Yarns.
Het is net een glinsterende toverbal.
Het resultaat laat ik jullie zien wanneer de hele sjaal af is. 



En meestal besteed ik de zondag aan het maken van een snailmail.
Dan is het opeens minder erg dat het zo'n sombere dag is.
Heerlijk aan het knippen, plakken, stempelen en schrijven op mijn hobbykamertje.
(terwijl manlief en pubermeisje beneden een film aan het kijken zijn)



En zo knutselde ik 2 brieven voor....??
Deze week zullen de gelukkige hun brief op de deurmat gaan vinden.

Opeens is het dan tijd om het avond eten te maken.
Ondanks deze druilige dag heb ik me prima vermaakt met van alles en nog wat.
Heerlijk van die "lazy Sunday" dagen.
Wat heb jij vandaag gedaan? 

Fijne avond nog!
Lieve Groetjes
Tertia








5 opmerkingen:

  1. Wat klinkt dat heerlijk, deze lazy Sunday! Ook wij hadden vanochtend een slow start. Manlief zat al vroeg op de fiets (die houdt niet zo van al die luiheid) en de meiden en ik rommelden ook lekker wat aan in onze pyjama's. Beetje haken, piano en viool spelen, knutselen... We kijken al weer uit naar de volgende zondag!

    Groetjes, Daphne (www.haak-en-maak.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten! Geluk zit in de kleine dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (-: jij hebt me aan het snail-mailen gekregen (-: en ik vind het leuk. Wij hadden zondag een verjaardag bij een lief vriendinnetje, vandaag eerst naar het ziekenhuis en daarna naar de Action om nog wat bijzonder papier te kopen voor de snail-mail en daar zit ik nu slakjes van te knippen voor de envelop (-:
    Groetjes Ria
    p.s. wat een prachtige wol , I'm in love!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die cavaliers kunnen toch zo goed toneelspelen! Gezellig snailmailsunday! Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!