donderdag 20 november 2014

Nu ik toch de tijd heb!


Nu ik tijdelijk wat meer vrije tijd heb,
 vind ik het fijn om regelmatig met onze Cavaliers uitgebreid te gaan wandelen.
Vaak gaan we hiervoor naar het bos,
 genoeg mooie plekjes in de omgeving!


Op nog geen 10 minuten rijden vanaf ons huis begeef ik me midden in het bos.
Hoewel het vandaag erg (water)koud is geniet ik van de herfstachtige sfeer dat in de lucht hangt.
Bijna al het blad is van de boom af en bedekt de aarde als een soort van tapijt.
Prachtig gezicht vind ik dat!


Ook Jadey en Russel genieten zichtbaar......hoe fijn is het om heerlijk overal te kunnen snuffelen, graven en uitgebreid de tijd te kunnen nemen voor een plasje en de wat grotere boodschap.
Ja ik laat mijn honden los in het bos, de bordjes negerend waarop staat "honden aan de lijn" 
Honden willen en moeten ook ongegeneerd kunnen uitrazen,
 vind ik!

Maargoed ik blog niet om discussies hierover te veroorzaken. 
Ik geniet van de fijne momentjes die ik samen met mijn honden doorbreng 
en wil jullie daarin mee laten genieten.

Moet je eens kijken naar deze geweldige lieve koppies!!

Russel

Jadey


Onderweg kwam ik een schitterend veld tegen met gele "bloemen".....allicht zal het iets van  onkruid zijn, helaas heb ik geen verstand van dit soort natuurdingetjes. 
Wat jammer dat vandaag de zon niet scheen, 
want ik denk dat dan een hele gele lichtvloed over dit veld zou stralen!




Wat jammer dat het mooie gele effect niet goed op de foto overkomt.
Zoals dat gaat met foto's.......een gevoelsbeleving is moeilijk te fotograferen en helemaal met zo'n telefoonfototoestel-gevalletje ;-)

En zo wandelen we ons rondje verder......




Wat voel ik me rijk.....
Vandaag zomaar even genoten van deze mooie omgeving, mijn blije honden.
Echt even een "zen" momentje waar ik heel blij van wordt!

Lieve Groetjes
Tertia





6 opmerkingen:

  1. Mooie foto s en lieve koppies ,prachtig het koolzzaad bloeit nog in november inderdaad wat licht en zon kan doen maar het heeft volgens mij ook met seizoenen te maken ,dat was heerlijk genieten dus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's. Honden kijken altijd zo wijs in de auto, net alsof ze al weten waar ze heen gaan. Je hebt mooie honden. En inderdaad moeten ze af en toe even kunnen rennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's en wat een schatjes heb je! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De honden vinden het altijd zó zalig om even los te kunnen lopen en even te kunnen rennen. En ach, als het niet overvol is in het bos doe je er toch niemand kwaad mee? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!