zondag 12 april 2015

Haak en bad-plezier tijdens de Meet&Greet bij Wolplein

Gisteren begon de zaterdag voor mij vroeg.
Eerst een lief vriendinnetje ophalen in Deventer
 en toen door naar Zaltbommel, de geboortestad van lief vriendinnetje.

Na een heerlijk lunch samen met Jolanda erbij vervolgden we onze weg naar Wolplein.
Een ware "Wolhalla" voor de haakverslaafden.




Met hoekjes voor de nodige inspiratie en
 de inmiddels "bekende" en zeer geliefde mannenhoek :-)


De Crochet Along 2015 van Wolplein.




En dan sta je zo ineens op de set van "Koffie en Wol" 
Wie kent het online programma van Wolplein en Saskia inmiddels niet??
Nou.....Saskia kan gerust eens een dagje vrij zijn ;-)



En zie mijn Crochet Along 2015 deken nou eens perfect bij de bank kleuren!!



Oké terug naar naar onze Meet&Greet want inmiddels kwamen de enthousiaste "Cal"-haaksters beetje bij beetje binnen druppelen.

De dekens kwamen uit de tassen en er werd trots geshowd, gekeken, gevoeld en zéér zeker veel gekletst over onze gezamenlijke passie: haken (haken en nog eens haken) 


En wederom, zoals bij elke Meet&Greet, zag ik weer hele mooie, verrassende, kleurrijke dekens in wording voorbij komen. Prachtig!!


Uiteraard werd ook nog aan de deken gehaakt in het inspiratiecentrum van Wolplein.
Zo gezellig!


Team Wolplein, bedankt voor de gastvrijheid.
Alle dames (en de enkele heren die ik zag) bedankt voor jullie komst!
Ik heb enorm genoten van jullie verhalen en dekens. Keer op keer ben ik onder de indruk hoe het haken aan de Cal 2015 leeft bij de mensen. Zo erg leuk én super dankbaar. 
Dankjulliewel!

Enne......


Ik durfde het *B*I*J*N*A* niet te vragen.......

Maar het mocht!! :-)


Lieve Groetjes
Tertia

8 opmerkingen:

  1. Jullie waren op nog geen kilometer afstand, maar helaas kon ik gisteren niet komen. Ben erg vlij met zo'n geweldige wolzaak in de buurt. En leuk dat jullie zo genoten hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enthousiast verslag, super leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat ik je van de week een keer in het echt gesproken heb!
    Wat een gezellig verhaal om te lezen. En wat een heerlijk bad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke blogpost Tertia. En je badfoto's zjn hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je laat ons even lekker meegenieten van jouw heerlijke dag met als topper het wolbad.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om hier langs te komen. Weer een berichtje om lekker mee te genieten en uw foto's zijn gewoonweg de max. Toppie hoor !

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er zeer gezellig uit! Jammer genoeg was ik afgelopen zaterdag op het laatste moment verhinderd, ik had ook zo graag willen komen! Misschien volgende keer beter! Als je het leuk vind kun je mijn creatie op mijn blog bekijken! (vanavond staat ie er t/m week 15 op!) Zeer leuk project en ik geniet ervan en kan niet wachten tot vrijdag!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had nog niet op je blog gekeken, maar de badscene is volmaakt. Zo fijn om je weer in het echie te ontmoeten, net of ik je alang ken, dat geldt ook voor Jolanda. Heerlijk stel zijn jullie en word steeds weer geraakt door jullie enthousiasme. Ik heb besloten dat het volgend jaar maar een ronde deken moet worden. Dit voor jullie inspiratie, want dit kan natuurlijk niet zo maar ophouden! Dikke zoen van mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!