dinsdag 2 juni 2015

In mei haakte ik veel aan de Lily Pond Cal

De mei maand is alweer voorbij.....
ik moet zeggen dat de weken voorbij vliegen.
Nu nog iets meer zomerzon en warmte.
Hoewel..... haken met deze ietwat koudere temperaturen gaat wel wat fijner.

Onder het genot van een warm kopje thee met een koekje of chocolaatje heb ik afgelopen maand heel wat uurtjes al aan mijn Lily Pond Cal gehaakt.



Ohhhh wat vind ik dit toch een leuk project!

Bij elke toer zie je de granny bloeien tot een mooie lelie.......



Prachtig he!! deze oranje bloemen.
Ik raak er niet over uitgekeken en gepraat.
Want ook ben ik nog steeds erg enthousiast over het garen. "Simply Soft" van Caron.
Ik wist niet dat er zulk fijn acryl garen bestond.

Vind je mijn garen en kleurkeuze van deze cal ook zo mooi en sta je in overweging om de Lily Pond Cal  te gaan haken??
"Tertia's Choice" kan je bij Schouten Handwerken online (of in de winkel) bestellen.



Ook de bobbels en wielen van afgelopen week waren erg leuk om te haken.


En vanaf vandaag kan alweer #deel5 van de Lily Pond Cal gedownload worden.
Deze vind je op de website van Stylecraft.

Vandaag heb ik er helaas nog geen tijd voor, maar dit weekend verwachten ze heerlijk weer.
Dus ik hoop zaterdag buiten in het zonnetje te kunnen gaan haken aan het nieuwste blok van de Lily Pond.

Lieve Groetjes
Tertia



3 opmerkingen:

  1. Prachtig gehaakt en je kleuren zijn zo mooi !!
    Alleen de reclame steeds lees ik niet meer ;-)
    Gelukkig heb jij de CAL 2015 al af zodat je alle tijd hebt voor de mooie Lily Pond ;-)
    Ik bewaar hem nog even dus
    Ben zo benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kleuren zijn prachtig en wat haak je netjes en gelijkmatig. Je bent al een eind op weg.

    Veel haakplezier met het vervolg, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat word die mooi zeg...hele mooie kleurenkeuze!
    Veel plezier met het volgende deel...
    Vele groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!