zondag 19 juli 2015

Meneer Peer

Vakantie op de camping:
Is lekker relaxen
Alles mag en niks moet.
(oke soms een beetje afwassen en de was bijhouden)
Veel knuffelen met de hondjes.
Fietsen met pubermeisje
Boekjes lezen
en natuurlijk

HAKEN

Er wordt gehaakt aan de Lily Pond.
Er wordt gehaakt aan de proefrondjes
Er wordt gehaakt aan de "two-tone" sjaal (die ene uit haken&kleur)
Maar heel soms "moet" er even tussendoor iets anders gehaakt worden.

Mag ik U voorstellen!!!

"Meneer Peer" 


Wat schattig is hij geworden, toch!

Je kan geen appels met peren vergelijken, maar Meneer Peer ziet Perzik.
Ach tegenwoordig kan alles, zelfs oranje fruit ;-)
Maar zeg dat maar niet al te hardop.....kijk,
 Meneer Peer begint er al van te blozen.



Ik kwam Meneer Peer al veelvoudig op Instagram tegen.
Martine (Omstebeurt) bleek de ontwerpster te zijn.
Althans ze heeft Meneer Peer uitgeschreven als patroon, zodat je hem zelf ook kan haken.
De beschrijving kan je HIER vinden.


En kijk Meneer Peer nou.....
Zelfs een snor staat hem goed!

Ik haakte Meneer Peer met "By Claire Nr1" (kleurnr 2195)
Zijn steeltje is van Liva, grijs paillettes garen (van de Wibra)
Zijn ondeugende glimoogjes zijn 5mm en zijn wangetjes komen van de poederkwast uit mijn make-up tas.
Meneer Peer is 15 cm hoog.


Fijne zondag!
Lieve Groetjes
Tertia


5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje die meneer Peer!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! ik volg u blog en het wordt steeds leuker...haken? moet ik weer de draad oppakken...ik volg u ook op facebook...success~!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappige peer die sterk doet denken aan de ontwerpen van een Franse ontwerpster, die al haar ontwerpen ook kleine blosjes op de wangen geeft. Jouw peer is deze kleur ziet er prachtig uit. Leuk om ergens in huis als eyecatcher neer te zetten.

    Groetjes en fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat een leukerd! Hij doet me denken aan een heerlijk gestoofd (meneertje koeke-) peertje ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!