woensdag 14 oktober 2015

Een "wanddecoratie" dingetje

In de goodiebag van de Insta-haak-high-tea zaten ook 2 proefbolletjes van Caron Simply Soft,
 door Schouten Handwerken erin gestopt.



Nou is heel toevallig Caron Simply Soft mijn favoriete acrylgaren ;-) 

Dus ik ben met deze mini-bolletjes lekker aan de slag gegaan.
In de Simply haken (04/2015) die ook in de goodiebag zat, zag ik een grappig "wanddecoratie" dingetje. 



Afgelopen week werd op Instagram aan mij #widn gevraagd.
What I Do Now, oftewel wat je nu aan het doen bent ;-) 
Dus ik plaatste deze foto (bewerkt met een flinke filter)

En nu is mijn versie van deze "wanddecoratie" dingetje klaar!
Ik had precies genoeg garen ervoor.


Aan de onderkant maakte ik allemaal sliertjes van kantjes en (glitter)lintjes.
In de goodiebag zat ook een lief klein leren labeltje van Leuke Labels, die perfect kleurt bij het garen.


Nou best geinig geworden, toch?
Zo zie je maar dat je in één avondje een leuk "wanddecoratie" dingetje kan maken ;-) 


Ik ben trouwens heeeeel erg benieuwd naar wat de andere dames, die ook op de insta-haak-high-tea waren, van dit garen vinden? 


Lieve Groetjes
Tertia



4 opmerkingen:

  1. Ziet er idd heel leuk uit. Vooral schattig in die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wanddecoratie. Je hebt zo allerlei dingen uit de goodiebag mooi gebruikt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke hanger. En leuk idee om m aan een tak(je) te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!