vrijdag 23 oktober 2015

Hartverwarmend en de uitslag van mijn verjaardags give-away


Wat een overweldigende, lieve verjaardagsfelicitaties heb ik gisteren gekregen.
Hartverwarmend!!

De dag begon met een ontbijtje op bed.
Zo lief.....met croissants, gekookte eitje, jus-orange en koffie.
Daarna ben ik "ontvoerd" naar Duitsland.
Lekker op stap met ons drietjes :-) 

Om bij thuiskomst lieve onverwachtse cadeautjes te vinden.
En maakte mijn lief van steigerhout een mooie wandbord, waar ik super blij mee ben!


Wat voel ik mij dankbaar en geliefd!

Niets is zo fijn om ook iets te kunnen weggeven....
Er is massaal gefeliciteerd en gereageerd voor de give-away!
Dank jullie wel allemaal!
Helaas kan er maar één de winnaar zijn....winnares in dit geval

Monique de Bruijn, ook wel MoosMoosies genoemd.
Gefeliciteerd!
Stuur je mij je adresgegevens via een privéberichtje?

Ik wens iedereen een heel goed weekend!
Lieve Groetjes
Tertia




2 opmerkingen:

  1. fijn dat het zo'n leuke dag werd. Ik werd deze morgen ook verrast door mijn gezin.
    Monique, gefelicteerd met het winnen van de giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Monique!
    Fijn dat je zo'n heerlijke dag gehad hebt én enorm verwend bent. Je hebt een prachtig wandbord gekregen! Heeft je Lief knap gemaakt, chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!