dinsdag 19 april 2016

Bijna klaar......


JOEPPIE......
afgelopen weekend haakte ik de laatste toeren van de lossen&vasten deken.
Bijna klaar!

Zoals je ziet is draadjes afwerken niet mijn sterkste kant.
Het liefst haak ik gewoon door en tja....dan mag je dát klusje op het laatst dus nog "even" doen.
Vandaag ben ik ijverig begonnen met dit klusje


Hoewel dit niet mijn favoriete gedeelte is van het haken, werd ik er best wel "zen" van.
Eigenlijk had ik gehoopt dat de hele deken af zou zijn wanneer de Scheepjes Cal van start zou gaan.
Aangezien dit morgen al is, ga ik dit dus écht niet redden.
Maarrrrrr ik heb geen stress,
 inmiddels ken ik mezelf goed genoeg dat deze deken écht wel af gaat komen.Is het niet morgen dan is het misschien wel volgende week.
Dus.....ik ga nog effe wat draadjes wegstoppen, zodat ik binnenkort écht aan de allerlaatste toeren van deze deken kan beginnen. 

Lieve Groetjes
Tertia


5 opmerkingen:

  1. Mooie deken! Succes met de laatste draadjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is nu al mooi!!! Succes met de draadjes. Ik hoop dat het al opschiet met die draadjes. Je bent er bijna, dus gaat helemaal goed komen met deze deken. Succes en succes met de nieuwe CAL.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi Tertia, veel succes met draadjes instoppen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!