vrijdag 16 september 2016

Sock-A-Long

Na de zomervakantie begint er weer een heel nieuw haakseizoen. De nieuwe Crochet Alongs vliegen je om de oren. De ene deken na de andere wordt gepresenteerd.
Sommige met een absolute wow factor, sommige die niet mijn smaak zijn en sommige die ik nog eventjes afwacht hoe het totaalplaatje eruit gaat zien.

Eén cal, een andere dan anders werd halverwege augustus al gepresenteerd. 
Een Sock-A-Long van de Kreafabriek.
Ik deelde het bericht al enthousiast via Facebook, maar ik had er nog geen blogverhaaltje over geschreven. Omdat ik dus niet kan breien lijkt me deze cal ontzettend leuk.
Ooit schafte ik zelfs het boek "sokken haak je zo" aan maar het is er nog niet van gekomen om er daadwerkelijk mee aan de slag te gaan.

Wat handig dat Kreafabriek een complete sokkencal organiseert met duidelijke uitleg. Ze heeft zelfs een heel compleet pakketje samengesteld. En deze heb ik inmiddels besteld.

Kijk nou eens wat schattig en netjes verzorgd.
Alle benodigdheden in een organza tasje!


3 bollen Regia sokkenwol met lintjes, strikjes en een opstrijk applicatie.



En morgen is het zover.....dan verschijnt het eerste deel van deze Sock-A-Long op de website van Kreafabriek.
Ben je nieuwsgierig geworden naar deze cal?
 HIER vind je alle info.

Ik grabbel nog even de juiste haaknaalden bijelkaar en dan ben ik er helemaal klaar voor!
Het resultaat komt allicht op mijn blog ;-) 

Lieve Groetjes
Tertia



5 opmerkingen:

  1. Hey Tertia,
    Leuk dat je zo'n CAL-nieuwtje deelt. Ik heb de Sock-a-long voorbij zien komen maar doe niet mee. Haha. Veel plezier met haken.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tertia,

    Zijn die sokken ooit afgekomen? Mij lukte het nl niet om de hak te haken. Na heel lang proberen alles uitgehaald. Daarom benieuwd of jouw sokken wel af zijn.

    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hannie....ik ben ook blijven hangen bij de hak *u* Niet zozeer omdat het me niet lukt maar meer vanwege de saaie toeren. Ik moet eigenlijk even de tanden opelkaar en gaan afmaken.....eigenlijk

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!