zaterdag 15 oktober 2016

#throwbackmylife......3 jaar geleden

haakte ik de allerlaatste streep aan mijn granny stripe plaid.


Van Facebook kreeg ik deze herinnering door en wat voor één......
Mijn allereerste gehaakte deken waarmee mijn liefde voor het haken begon.

Ik vond het patroon via "Haak maar aan" 
Een blog met een heel bibliotheek aan haakpatronen.

Alle "ins en outs" over deze deken heb ik al eens eerder in een blog geschreven.
Klik HIER voor dat blogbericht.



Ik ben nog steeds heel erg fier op deze deken.
Ondanks dat hij al een paar keer gewassen is blijft de deken mooi.
Ik koester hem.


Op het moment dat deze deken af was, zocht ik naar een nieuw project.
Ik kwam de strepen deken tegen en mijn hart maakte een sprongetje......
Lees HIER maar eens.
Uiteindelijk is deze deken de Cal-2014 geworden.
Op dat moment wist ik nog niet wat voor een hype dit zou worden.
Ja, het heeft mijn leven best wel veranderd, leuke bijzondere momenten heb ik hierdoor meegemaakt.
En intussen zijn er al heel wat dekens van mijn naald af gekomen :-)

Lieve Groetjes
Tertia



14 opmerkingen:

  1. leuk bericht en ook een mooie deken,en idd er zijn intussen al heel wat dekens van je haaknaald gegleden Tertia en ik kijk al uit naar alles wat er nog vanaf moet komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne ...er liggen hier sowieso 3 dekens waarmee ik bezig ben dus dat gaat vast goed komen ;-)

      Verwijderen
  2. Leuk om te lezen hoe jouw verslaving begonnen is! Mijn eerste deken ligt onafgemaakt op zolder! (Dat was trouwens de cal 2014), misschien toch maar eens afmaken!

    Groetjes, Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die moet je zeker afmaken Sietske, het blijft een prachtige patroon en wanneer je eenmaal in the flow zit zal hij zo af zijn! Succes!

      Verwijderen
    2. weet ik, maar ik ben gewoon héél erg nieuwsgierig ernaar :-D

      Verwijderen
  3. Nog steeds een plaatje!! Lekker blijven genieten en liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombinatie heeft deze eerste deken van je. Leuk om te lezen en inderdaad zijn er ondertussen al heel wat andere haakprojecten die je hebt laten zien.
    Wellicht is het de bedoeling, maar ik mis je lijst met blogs, keek er altijd graag naar om te zien wat er nieuw was in blogland.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Alice....een oplettende blog lezer. ..het klopt dat ik mijn lijst van te volgen blogs heb weg gehaald. Dat komt omdat ik mijn blogs voortaan volg in Bloglovin en via de app is het snel te zien wanneer iemand een nieuwe blogpost heeft geplaatst.

      Verwijderen
  5. Waar een workshop al niet toe kan leiden. En met zoveel mooie dekens, enthousiasme meehakers en bijzondere belevenissen tot gevolg. Goed om die mooie eerste deken nog eens in het zonnetje te zetten op jouw blog.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie deken! Leuk om te lezen hoe jouw 'haakavontuur' begonnen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen hoe je bent begonnen. En wat hebben wij er ook een plezier van dat jij haakt! :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief Esther.....ik "doe maar wat" maar ik vind het natuurlijk erg leuk dat ik andere mensen kan inspireren.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!