maandag 16 januari 2017

Nieuwjaarsborrelen bij Wolplein

Afgelopen donderdagavond was er een nieuwjaarsborrel bij Wolplein.
Even leek het erop dat de barre weersomstandigheden mijn avondje zou gaan verpesten.
Maar wat denk je zelf.....al weken geleden kreeg ik deze uitnodiging en ik had er enorm veel zin in.....
Gaan met die banaan, zoals ik altijd in de bus tegen de kinderen zeg ;-) 

Op de heen weg viel-het-nog-wel-mee. Ik had meer "last" van korte files, dan de gevreesde sneeuwbuien. 10 minuutjes voor aanvang was ik in Zaltbommel. 


In het inspiratiecentrum was het al gezellig druk met  (voor mij) "bekende" hakende Bloggers, Instagrammers en natuurlijk het team van Wolplein. 

De avond begon met een soort van speeddate om mekaar wat beter te leren kennen. Erg leuk bedacht en wis warempel sprak ik een aantal mensen die ik nog niet zo goed kende. 
Na deze leuke "ijsbreker" was er tijd om een soepje en verschillende broodjes te nuttigen. 
Het gaf ons ook de gelegenheid om verder te kletsen met collega bloggers en andere bekenden. 


Er waren trouwens ook enkele garenvertegenwoordigers aanwezig met de nieuwste (voorjaar)garens en deze lagen op diverse tafeltjes uitgestald om, te bekijken, te bewonderen (en verwonderen), aan te raken en stiekem te aaien. 


Later op de avond gaf Petra, de eigenaresse van Wolplein een heuse speech en werd er getoost op een creatief 2017!
Daarna ging iedereen los om te gaan shoppen.

Natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan.
Outlet/opruiming heeft op mij altijd iets magisch *U*
En zo kwam het dat opnieuw een goede voornemen van de tafel werd geschoven.
Wat slecht he! 
3 bollen "3 Cento" van Lana Grossa en 2 bollen "Phil Diamant" gingen mee naar huis.

Maar dat was nog niet het enige......
Na afloop kreeg iedereen 3 tassen en een "Blackbox" vol met garens, boekjes en goodies mee naar huis. 
Wowwww wat een verwennerij zo bleek een dag later toen ik eindelijk de gelegenheid had om alles op het gemakje te bekijken.


Eigenlijk te veel om op te noemen....het Wolplein garenetui....
die lijkt me echt superhandig! 
(straks voor op de camping, vallen mijn bollen niet steeds op de grond tijdens het haken), 
een toerenteller, diverse garens van Phildar, ByClaire, Lang Yarns en Rico.
Een tunische haaknaald met een verlengsnoer....(moet me nog even in verdiepen hoe dat precies werkt) Diverse boeken met staalkaartjes (altijd handig!)

En ook een sjieke zwarte doos van "Yarn and Colors".............


Bij het openen had ik even een "wauwww-momentje!
Prachtig garen, in mooie blauw tinten.

Wolplein, Koffie en Woltv (Lotte) bedankt voor de uitnodiging!
G.Brouwer (Remco), Yarn and Colors (Koen), Phildar (Jan), Wolplein en andere gulle gevers, bedankt voor de goodiebags!

Ik heb een fantastisch, leuke en gezellige avond gehad. Leuke mensen gesproken en inspiratie opgedaan en we zijn gruwelijk verwend. Leuker had 2017 niet kunnen beginnen.
Op naar een creatief jaar!

Lieve Groetjes
Tertia

3 opmerkingen:

  1. Hey Tertia,
    Wat zijn jullie ontzettend verwend zeg :-O Ontzettend gaaf. Ik ben benieuwd wat je met al die garens gaat maken ;-).
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker verwend.
    Kan je weer leuke dingen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat zijn jullie verwend zeg! Heerlijk! Tja en al dat blauw he....XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!