zaterdag 17 maart 2018

Update van mijn roze kleurenpracht.....meten = weten

Na een paar mooie lente dagen wil Koning Winter een revanche, althans zo lijkt het wel.
Op het moment dat ik deze blog aan het schrijven ben, dwarrelen buiten de sneeuwvlokjes uit de lucht. Bah :-( 

Maar het huis is inmiddels schoon en opgeruimd. 
Dus nu heb ik eventjes haaktijd.
Verder met deze roze beauty!


Voor zover als het wil met mijn schouder/arm, haak ik weer een paar toeren eraan.
De ene dag kan ik meer haken dan een andere dag. 
Maar deze lap begint nu toch een serieuze dekenformaat te krijgen.
Tijd om eens even te meten!
Want meten = weten


Oefs....net iets meer dan 1.30 meter.......dat had ik niet gedacht :-(
Ik dacht dat de deken inmiddels al over de 1.60 meter was gekomen.
Ik heb dus nog heel veel toertjes te haken. 

Maar eerst moet het keurings-team een inspectie uitvoeren.......



Ja hoor!!! Goedgekeurd!!!
Gelukkig maar, want zeg nou zelf.....het is toch een mooie roze kleurenpracht.
Heeeeeel veeeeel roze, met een vleugje geel, oranje en rood.


Nog even een paar toertjes haken voordat ik naar het werk mag.
Wat een heerlijk tomeloos haakproject is dit toch!


Ik wens jullie een fijn weekend!
Mijn "werkweek" begint nu, 
zo gáát dat met wisselende diensten.
Maar ik vind het niet erg hoor.

Lieve Haakgroetjes
Tertia

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurige deken, fijn dat het dan ook wordt goed gekeurd. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg zin om te haken. Maar helaas wil mijn elleboog dat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ware kleurexplosie, om vrolijk van te worden!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die deken word erg mooi zeg..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Tertia,
    Hij wordt erg mooi Tertia. Heerlijke kleuren. Wel balen dat je dacht dat die al langer was. Dat heb je soms. Werk ze dit weekend :-).
    Fijn werkweek.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie deken, maar doe het rustig aan met je arm!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke echte meisjes deken! Maar herkenbaar dat je veel verder denkt te zijn dan je bent. Pffff nog even doorzetten maar en voor nu werkse! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dit mooie deken al vaak zien voorbij komen op je blog. Waar kan ik het patroon vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij wordt wel mooi! Ik ben niet zo van roze, maar al die tinten passen goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your Blanket is stunning! I just love the colours and can't wait to see it when you complete the border! Is the a pattern link you can share for this?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!