zondag 12 februari 2012

Een halve AFFO.......

Euhhhh iets is af of niet af.....toch?

Tussen het gesnotter en gesnif door ben ik bezig geweest om mijn werkje van de verrassing workshop af te maken.
De top is af, vandaar een halve affo ;-)




Even wachten op de tussenvulling en stof voor de achterkant en dan kan ik 'm gaan doorpitten. Best wel een schattig quiltje geworden he ;-)







Lieve Groetjes
Tertia

P.s. bedankt voor alle beterschapwensen. Een lekker relaxed weekend, wat extra slaap en vers geperste jus orange doet wonderen. Ben nog niet helemaal van mijn verkoudheid af maar het gaat beter.

17 opmerkingen:

  1. Hij is heel erg mooi geworden. Veel plezier met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je al een klein beetje beter bent.
    Je quiltje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig ben je al ietsje beter..... Hoop dat het snel opknapt, hoor!
    En wat een heel lief quiltje!w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel fleurig lief quiltje geworden, beterschap met het laatste restje van de griep.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig quiltje!! Nog heel veel beterschap gewenst hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig quiltje wordt dit!
    Enne.... beterschap hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snotter gewoon nog met je mee en ook mijn DP heeft het nu te pakken, dus lekker samen! Grijns! Je quiltje is echt heel erg leuk geworden, veel plezier met de laatste loodjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snoezig quiltje ! Gezellig om in huis te hangen. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg leuk geworden en wat een vrolijke kleuren en nogmaals beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk resultaat van de verrassingsworkshop. Een heerlijk lentekleurig werkstuk. Veel plezier met quilten.
    Natuurlijk ook van mij: van harte beterschap!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoals ik al eerder zei: mooie kleuren hoor. Maar nu laat je zien dat je het ook nog eens keurig netjes in elkaar hebt gestoken. Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk voorjaarsquiltje, heel erg mooi. Laat het voorjaar maar beginnen. Nu het gaat dooien ben ik de winter ook ineens helemaal beu.
    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is hij leuk !!
    Heerlijke kleurtjes ook.
    Fijn dat het de goede kant weer met je opgaat.
    Fijne Valentijnsdag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!