dinsdag 9 januari 2018

Een meter zoetigheid.




Het is alweer eventjes geleden dat ik een update heb laten zien van de zoete haken&kleur deken.
Nu zijn de 5 toeren waaruit deze deken bestaat ook niet erg spannend om steeds te laten zien.


Deze 5 toeren zijn overigens wel heel erg fijn om te haken....tomeloos haken, je hoeft er niet zoveel bij te denken. En dat gaat heel goed in de avond-uurtjes tijdens het t.v. kijken luisteren.


Het begint al een heuse lap te worden
Sterker nog....op dit moment meet deze deken in wording, 1 meter!
Dat is toch een kleine mijlpaal! 
Tijd voor een blogupdate, vond ik zo :-) 


Want 1 meter zoetigheid betekend dat de deken op de helft is.....
Het plan is om hem ongeveer 2 meter lang te gaan maken, met een mooie rand er nog omheen.
Ik vind de roze kleurtjes, met een vleugje oranje, geel en rood erg mooi uitpakken.


En Nola volgens mij ook :-)
Vaak tref ik 's ochtends de deken verfrommeld in mijn stoel aan, terwijl ik zeker weet dat ik hem 's avonds keurig opgevouwen op de armleuning had neergelegd. 


De bollen in de mand zijn al behoorlijk geslonken, maar geen paniek....ik weet zeker dat ik genoeg garen heb. Dus haak ik intussen, gewoon heerlijk relaxed, toertje voor toertje tot deze deken op een dag klaar zal zijn! Maar misschien kom ik tussendoor nog wel een keertje met update van deze heerlijke zoete haken&kleur deken ;-) 

Lieve Haakgroetjes
Tertia

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zoete deken! Daar wordt je vrolijk van! Mooi project.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat koppie van Nola:-) Zij is echt al tevreden met de deken. Hij wordt dan ook weer prachtig. Heerlijk om de projecten te volgen en dan over een tijdje het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een mysterie, hoe je deken er opeens zo rommelig bij ligt ;-)
    Ik moet mijn spullen ook goed opbergen, want ik heb van die poezenbeesten die ook van gehaakte spullen houden!
    Je zoete deken vind ik wondermooi, ik hou ook van die warme, zomerse kleuren. Om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps je deken is gelijk ingepikt. hahaha, lief hondje.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een zoetige deken, die vast heerlijk ligt. Je bent al een flink eind op weg. Rustig verder haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent al een heel eind op weg. Hij wordt prachtig!
    Veel haakplezier verder.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie deken wordt het. De zoete kleuren zijn geweldig samen. Ik vind dat Nola ook zo mooi poseert voor de foto haha.
    Veel plezier met haken verder.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij wordt mooi! En al op de helft! Moet toch lukken om die dit jaar af te krijgen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังเกาหลี

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende deken wordt dit. Ik houd wel van deze felle kleurtjes.....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit word ook weer een mooie deken Tertia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!