maandag 26 september 2016

Een weekend #happycampinglife

Yessss.....afgelopen weekend was het me daar toch fantastisch weer, niets of niemand kon ons tegenhouden. Wij waren op de camping. 


Nou het leek wel zomer, met zo'n strak blauwe lucht!


Hoewel...............
 Het voelde, geurde en kleurde al naar herfst op de camping, maar dat deerde ons niks.
We genoten van de "serene" rust, het zonnetje en de fluitende vogeltjes.
Even zomaar een weekendje op adempauze, zen, in de relaxstand. Wat een luxe......dat is nou ook één van de redenen waarom wij een caravan hebben. (al bijna 10 jaar!)



Ik nam een heerlijk leesboek mee, die ik in één ruk uit las.
(Anita Verkerk, Poeslief)

Heel jammer want ik had verder geen andere leesboeken mee en ook géén haakwerkje deze keer.
Maar vervelen deden we niet.....een wandeling met de honden, gras maaien, blaadjes opvegen en dat soort onbenullige dingen. 
Onbenullige dingen doen is best wel fijn om jezelf weer helemaal op te laden.

Nola en Banjer genoten ook zichtbaar.





Wat een lekker stel zijn ze toch samen......
échte campingmonsters ;-) 


We zijn benieuwd of dit onze laatste weekend #happycampinglife is geweest.
We hopen van niet.....maar de ervaring is dat meestal met de herfstvakantie opgeruimd moet worden. Vaak is het ons dan te koud om te overnachten.
Tot die tijd hopen we stiekem op nog een paar daagjes zoals het afgelopen weekend was geweest. 
(maar dit was al een heel fijn cadeautje)



Lieve Groetjes
Tertia


14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlojke plek om even tot rust te komen en weer op te laden. Hopelijk kunnen jullie voor de herfstvakantie nog zo'n weekend beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dit is echt een stukje paradijs op aarde. We zijn ook erg blij ermee en koesteren deze momenten

      Verwijderen
  2. Wat fijn om er zo even tussenuit te kunnen! Ziet er gezellig uit! Wat een leuke hondjes heb je, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze campingmonstertjes zijn de liefste ;-) We genieten echt van ze.

      Verwijderen
  3. Heerlijk die Cavalierspam. Heb er zelf ook twee. Die nu gezellig naast me op de bank liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn echt verliefd op dit ras. Het liefst zouden we er nog veel meer willen hebben. Opvang....maar ons huis is daar niet groot genoeg voor

      Verwijderen
  4. Hey Tertia,
    Wat heerlijk voor jullie dat jullie nog een paar daagjes weg konden. Erg mooie foto's weer. Ik ben stiekem wel blij dat de herfst begint. Raar he. Ik ben dol op de verkleuringen en het lekker wegkruipen op de bank met een haakwerkje. haha. Geniet er nog van zolang als het kan.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herfst vind ik ook één van de fijnste seizoenen en wegkruipen onder een dekentje is echt niet erg. Maar als overdag dan het zonnetje schijn wordt ik nog blijer van.

      Verwijderen
  5. het voorbije weekend was echt prachtig hé, fijn dat jullie nog even naar de camping konden, is altijd leuk om er even tussenuit te zijn, ook voor de hondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk plekje om fijn van de nazomer te genieten. De honden hebben het duidelijk ook naar hun zin.
    Ik gun je best nog wat tijd om op de camping te genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig he?! Zo een onverwacht weekend mooi weer en dan alleen maar dingen doen die je leuk vindt.

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gelukje! Het ziet er heerlijk zomers uit! Ik hoop voor jou op nog een paar van dit soort weekenden maar de herfst vind ik ook wel weer heel erg fijn! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker genieten. Soms is gewoon niets doen ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!