zondag 30 april 2017

Dag April


Deze maand begon met een fijn haakfeestje van Crochet Addict.
HIER kan je mijn blogverslag van deze dag nog eens lezen :-)

Deze maand maakte ik 2 sjaals.
en 

Ik haakte een "bloempothoesje" en een vrolijk "Lalylala krokusmeisje"

Daarin tegen schoot het niet zo op met de "Hygge sjaal" :-(

Deze maand was ik ook vreselijk verkouden. De meivakantie (in april) viel mede daardoor en het slechte (koude) weer, in het niets....van campinglife was helaas geen sprake :-( 
En ik nam ook afscheid van mijn "buskanjers".
Maar daar in tegen begin ik op 1 mei met mijn oude/nieuwe baan!!

Je snapt vast wel dat ik héééél erg zin in mei heb :-)

Lieve Groetjes
Tertia


6 opmerkingen:

  1. Wat was de maand April bijzonder voor je. Je hebt ook best veel dingen gemaakt! En nieuwe dingen in het verschiet in Mei. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja eigenlijk heb ik wel het een en ander gemaakt dan toch....mei gaat fijn worden, moet gewoon ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een mooie creaties haakte je! Je bloempot hoesje is erg mooi! Maakte afgelopen maand er zelf ook drie! Vind jou versie erg leuk!!

    Fijn mei maand gewenst!

    Groetjes Marijke
    (zusjeknus.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bloempot hoesjes zijn altijd fijn om te maken, je kan ze helemaal naar je eigen smaak haken.

      Verwijderen
  3. Mooie, afwisselende dingen heb jij gemaakt en leuke (en minder leuke dingen) gedaan.

    Heel veel plezier met jouw nieuwe baan, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!