woensdag 26 april 2017

Simplex Rose Sjaal

Vandaag even geen update van de Kreafabriek Hygge sjaal in wording.
Afgelopen vrijdag was mijn laatste werkdag met de taxi en toen ging het lampje min of meer uit bij mij.......
Dus afgelopen weekend en gisteren (en vandaag ook nog) deed ik het eventjes rustig aan.
Het moe(s)t ook wel, ik ben nog steeds verkouden --> lees "aan het hoesten" en maandag schoot het ook nog eens in mijn rug :-( 

Ik had enorm behoefte aan een tomeloos haakproject.
Dit garen liet ik jullie laatst al eens zien


Heerlijk, zacht garen van Phildar, "Phil Looping" 


Het begin van een héle lange wintersjaal. 
Jaaaa je ziet het goed.....een gele sjaal.
Nouja geel? Het is meer mosterd/okergeel 
Zo niet mijn kleur eigenlijk, maar toch werd ik er door aangetrokken.
En ik denk dat hij super zal staan op mijn oud roze jas ;-)


Het weekend en maandag haakte ik er heerlijk op los....
Niks moet, niksen mag....Ik heb echt even pas op de plaats gedaan en me ontdaan van alle "moet" dingen. Het is immers ook nog eens mei-vakantie (in april :-) )


En vandaag knoopte ik de eindjes aan elkaar!
Mijn heerlijke super lange, winterse sjaal, in het mosterdgeel is klaar!!
Lekker warm, een echte sjaal om in weg
te kruipen.


De sjaal is zo erg lang, dat hij niet eens in zijn geheel op de foto past.
Geloof me, ik heb wel 20 selfies gemaakt, maar kreeg het niet voor elkaar.
Dan maar even sierlijk op het krukje pronken.

Ik kocht het garen en patroon als complete pakket
Dat vond ik voor een keertje wel net zo makkelijk ;-)
Het patroon is super duidelijk geschreven, met een ondersteunende haakdiagram erbij.
Ik vind het een aanrader!

Nou wat een mazzel dat het voorjaar nog geen zin heeft om te "shinen" 
Perfect weertje om met deze sjaal nog effekes te schitteren ;-) 

Lieve Groetjes
Tertia


4 opmerkingen:

  1. Ooooh zo mooiiii, leuk voor de komende winter, lieve groetjes, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een mooie sjaal. Je kunt hem zeker nog gebruiken. En de volgende winter komt zeker dus dat is makkelijk. Fijne avond en een fijne vakantie.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tertia,
    Wat een mooi patroon. Ik wil het pakket ook bestellen, maar ben benieuw naar het kleurnummer/naam van het garen wat jij gebruikt hebt.
    Ik hoor het graag...groeten,Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sjaal!
    Gauw weer fit worden. Beterschap!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!