zondag 12 november 2017

Haken op de hooiberg




Soms is het heerlijk om jezelf te kietelen met iets fijns.
Deze keer was dit fijne een workshop van Kreafabriek.

Haken op de hooiberg:
"Een dagje voor jezelf, samen met anderen die haken ook zo gezellig vinden. Een dag waarbij de kopjes thee en taart voor je klaar staan en je een zachte "XXL Autumn Rose Scarf" gaat haken in je liefste lievelingskleur. Uiteraard met een heerlijke lunch!"


En van deze lovende woorden was niets gelogen!
Uiterst gastvrij werden we door Claudia van de Kreafabriek ontvangen.
De taartjes en cake stonden al klaar op een prachtig mooi gedekte boerentafel.
De locatie was dan ook op "Mariahoeve Oxe" een moderne melkveebedrijf aan de rand van Deventer.
Haken en lunchen tussen de koeien....zeg maar ;-) 


Voor iedereen was er een persoonlijk pakketje met garen en het patroon om de prachtige sjaal te haken.Ik koos veilig voor een basiskleur ;-)
De sjaal wordt van Scheepjes Color Crafter gemaakt en ik moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verrast was. Het garen voelt lekker zacht, perfect voor een sjaal en het haakt prima!


En zo begonnen we aan de sjaal, gezellig met koffie/thee en een taartje. Haken, kletsen en snoepen op de hooizolder.

Halverwege de dag werden we door de boerin van "Mariahoeve Oxe" meegenomen voor een rondleiding op het melkveebedrijf. Uiterst interessant kan ik je vertellen, aangezien dit een moderne melkveebedrijf is en de koeien gemolken worden door melkrobots!


Na de rondleiding stond er een heerlijke lunch voor ons klaar!
Soep en diverse verse broodjes, jus'orange, melk. 
Het was tot in de puntjes verzorgt! 


Daarna was er nog gelegenheid om verder te haken aan de sjaal.
Ik moet zeggen dat deze verwendag omvloog.......er heerste zo'n ontspannen, gezellig sfeertje.
Als afsluiter van deze dag kregen we ook nog een fijne goodybag mee! 



Mocht je deze workshop ook willen doen?
Dan moet ik je helaas teleurstellen....alle geplande data zijn volgeboekt.
Maar ik weet zeker dat Kreafabriek in de toekomst met nog meer workshops gaat komen!
Houdt haar Facebookpagina maar in de gaten, zodat je niks gaat missen.

Oja en voordat er vragen gaan komen over de sjaal.
Helaas is deze niet als los patroon te krijgen. Het is een exclusief ontwerp voor deze workshop.

Dankjewel Claudia voor deze fijne dag!
Ik heb genoten en wat deed je het goed!
Je bent een kanjer!!!


9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er supergezellig uit! Krijgen we jouw sjaal ook nog te zien? Ik heb nog nooit met Colour Crafter gewerkt, vind het er op de bol wat "goedkoop" uit zien. En dan bedoel ik dat ik bang ben dat het na een paar dragen eruit ziet of het al een paar jaar oud is. Dus ben blij verrast dat je tevreden bent over de kwaliteit qua haken. Houd je ons ook op de hoogte of het bij het dragen mooi blijft? Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er uit als een top dag, de geselligheid spat van de foto's. Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik geniet helemaal mee door je enthousiaste blog! Ik ga die facebookpagina even "liken"!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een heerlijke dag. Fijn!
    Leuke foto's.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet eruit als een geslaagde dag. heel leuk hoor. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid! Heerlijk om zo'n dag met elkaar te beleven. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was ik je toch bijna tegengekomen ik ga nl volgende week zaterdag met mijn zus deze dag volgen. Ik heb er ook veel zin in. Laat je resultaat nog een keer zien. Ik heb voor de kleur mosgroen gekozen. Ben erg benieuwd. groeten Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt leuk en ziet er leuk uit! Ben benieuwd hoe je sjaal is als je 'm af hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!