maandag 24 juli 2017

Dat is lief!


Tjeeminee....
Dacht ik iets liefs te doen.....

Maar daarin tegen krijg IK zoveel liefs terug.
Allemaal lieve reacties op deze blog, Facebookpagina en instagram naar aanleiding van mijn mini-give away.

Ik werd er stil van en voelde me zo geliefd.
Wat iets liefs en iets klein allemaal niet kan doen.....

Maar het was om mijn jullie, mijn lezers, volgers en likers in het zonnetje te zetten!
En ohhh wat was het moeilijk kiezen tussen al die lieve reacties en likes.
Het liefst wil ik iedereen wel iets liefs opsturen :-( 

Maar ik kan slechts 3 mensen blij maken:
Onder mijn bloglezers krijgt "Ilse BY-IK" een kasthanger
Op mijn Facebookpagina hoop ik "Conny van der Himst" blij te maken.
En op Instagram is het "Wendy61274" die ik iets liefs wil opsturen.

Willen jullie mij een email/pbtje/dmtje sturen met jullie adresgegevens? Dan komen de lieve pakketjes deze week nog jullie kant op!

Dank jullie wel allemaal voor het er zijn en dat jullie mijn verhaaltjes blijven lezen en liken.
Ik heb NIET de intensie om te gaan stoppen met bloggen hoor!!
(kreeg zo her en der een verontrustte opmerking)
In tegendeel......iets lief geven is zo fijn!
Dat er zeker nog vaker van deze blogpost zullen gaan komen!

Lieve Groetjes
Tertia



1 opmerking:

  1. Wat lief!!! Daar ben ik heel blij mee.
    Leuk hè? Dat een lieve actie van jouw kant zo veel lieve reacties op kan leveren. Was er maar veel meer van zulke liefde in de wereld ...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!