donderdag 27 juli 2017

Uit het oog?

Regelmatig krijg ik de vraag hoe het met de "oogjes"deken gaat?


Nou euhhhh die ligt mooi te wezen op mijn hobby kamer *U*
De oogjesdeken is haast een "never-ending" project aan het worden waarvoor ik geen echte verklaring heb. Het is een prachtige deken aan het worden en zo af en toe wordt er eens een oogje gehaakt.
Maar af is hij bij lange na nog niet :-(


Medio november 2015 begon ik aan deze deken.
Lees HIER nog maar eens het blogbericht dat ik schreef, tevens vind je hier alle informatie over het garen dat ik gebruik én de Nederlandse beschrijving om het "oog" te haken.

Tussendoor zijn er andere dekenprojecten op mijn pad gekomen en inmiddels ligt er nieuw Caron garen te wachten voor een ander/nieuw dekenproject.
Maar ik heb mezelf nu plechtig beloofd dat éérst deze "oogjes" deken afgehaakt moet worden!


Dus zo heb ik de afgelopen weken weer eens aantal oogjes gehaakt!
En daarmee heb ik een kleine mijlpaal bereikt.......
42 ogen van de benodigde 84 ogen zijn nu klaar. Ik ben op de helft dus!
Hahaha....eindelijk zou ik bijna willen zeggen.
Want ik begon heel enthousiast aan deze deken en mijn enthousiasme sloeg over naar andere haaksters die ook zijn begonnen en inmiddels hun oogjesdeken allang klaar hebben!!
Jaaaa dat kan natuurlijk niet hé ;-) 



Dus nu moet gewoon eerst mijn oogjesdeken af zijn.
Beetje jammer dat ik op dit moment zo "last" van mijn schouder heb :-( 
Hopelijk doet een weekje niet haken, wonderen en kan ik tijdens mijn vakantie lekker verder met deze oogjes. 


Lieve Groetjes
Tertia

4 opmerkingen:

  1. Wat gek he dat sommige projecten zomaar blijven liggen! Hier precies hetzelfde, maar mijn Hygge gaat mee op vakantie! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt wel super mooi zo te zien, ben heel benieuwd naar het eindresultaat. En 84 zijn er ook wel heeel veel, kan me voorstellen dat je af en toe een pauze neemt, anders wordt het misschien een beetje saai hihi. Haakse komende tijd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heel werk en als alle ogen er zijn, dan ben je er nog niet. Het kost tijd om alle ogen dezelfde kant op te krijgen hahaha Groet El

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!