donderdag 11 februari 2010

Nog meer siggy.....

Afgelopen dagen vielen de siggies met bosjes door de brievenbus. Wat geweldig en spannend blijft het ontvangen van siggies. Eén siggy heeft zelfs een reis vanaf het verre Australië ondernomen.

























































Els, Rian, Illene, Ans, Manie, Puck en Riek, onwijs bedankt voor jullie siggy. Voor de dames die er eentje van mij gaan krijgen. Ze zijn in de maak :-) Begin volgende week kunnen jullie een siggy op de deurmat vinden.

Voor de siggiesverzamelaars onder ons heb ik een vraag.
HOE bewaren jullie je siggies? Op volgorde van datum "ergens" in of ligt alles door elkaar??
En bewaren jullie de briefjes bij de siggies of berg je die weer ergens anders op.
Ik heb namelijk nog geen plekje voor mijn ontvangen siggies, dus ideetjes zijn welkom!
Oja en houden jullie dé lijst ook bij door aan te vinken met wie je hebt geruilt? Hoe doen jullie dat......

Groetjes
Tertia

1 opmerking:

  1. Hoi Tertia,
    Dat schiet lekker op zo hè, zo veel tegelijk. Wat het opbergen betreft: Mijn eerste 80 siggies zitten in een leuk doosje van 16x16 in het vierkant. Maar dat is vol. Als je op mijn blog kijkt zie je dat ik aan een nieuwe doos bezig was, en op aanraden van andere blogsters ga ik die vullen met de hierna volgende siggies. De oudste onderop. Zo blijven ze netjes. En de briefjes zitten in een A4-doos, ook de oudste onderop. In de lijst maak ik geel met wie ik geruild heb. Ik hoop dat je nog meer suggesties krijgt, want ik ben benieuwd hoe anderen dit doen.
    Groetjes, Rian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!