dinsdag 1 oktober 2013

Een proefje

Héé hoi!
Tussen het werken en allerlei andere dingen door, probeer ik verder te haken aan mijn granny stripes plaid. Hoe dichter ik bij de "einstreep" ben hoe langzamer het lijkt te gaan :-(

Ondanks mijn goede voornemens om eerst lopende projecten af te maken is mijn hoofd al bezig met iets nieuws.
Inspiratiebron is dit "ding" 


De kleuren vind ik werkelijk fantastisch!!

De zoektocht naar matchende kleurtjes in wol was snel gedaan.
Alle ingrediënten liggen al klaar voor het nieuwe haakproject.



(het blauw van mijn inspiratiebron is meer blauw/paars, helaas nergens te krijgen. Vandaar de jeansblauw met als variatie de kleur paars/roze erbij. Helemaal goed zo, vind ik!!

Al enkele weken was ik zoekende welk patroon ik wilde gaan gebruiken.
Dat het een "granny square" moest worden wist ik al, maar welke......????
Want inmiddels ben ik er achter gekomen dat het wel honderdduizend verschillende patronen te vinden zijn.....

En waar pinterest niet goed voor is. Inspiratiebron op en top!
Via, via kwam ik op DEZE site terecht
(klik om naar betreffende site te gaan)

Dit is wat ik zag


Wat een prachtig patroontje, ik was gelijk "flieft"
Dankzij lieve mensen op facebook is het patroon vertaald naar het Nederlands.
Dus er moest en zou een proeflapje gehaakt worden!!!



Jaaaa het resultaat mag er zijn!!
Niet te moeilijk om te haken maar toch met een leuk effect.
Ik zie het al helemaal in mijn eigen kleurpallet voor me.......

Een asbakplaid ;-) (hahaha)

Lieve Groetjes
Tertia


7 opmerkingen:

  1. ohhh, dat gaat dan ook helemaal goed komen!!! Mooie kleurtjes !! Succes!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren heb je uit gezocht.
    En dat is inderdaad een heel mooi patroon.
    Nu nog eerst even je andere plaid afhaken. Je hebt nu wel een stok achter de deur.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurencombinatie. Waar je al niet door geïnspireerd kunt worden :-)
    Gaat vast een geweldige plaid worden.
    Je stripes-plaid is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een erg mooi patroon. Je hebt mooie kleuren uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Tertia, lekker zo doorgaan, ik vind de kleurtjes prachtig!
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurtjes, wat een mooi patroontje! Veel plezier met haken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!