donderdag 27 maart 2014

OPROEPJE......



OPROEPJE......

De landelijke "Kun je haken? Haak dan mee-middag" van afgelopen maart was een groot succes.



Zo'n groot succes dat we deze dag in juni willen herhalen.
Omdat is gebleken dat heel veel plaatselijke wolwinkels ook op de "officiële" lijst willen staan, kun je, als winkel zijnde, nu aanmelden voor deze lijst.

Dit kan tot 1 mei a.s. 
Stuur voor info een email naar

Voor de haaksters onder ons, die naar deze gezellige middag willen komen.....
Jolanda en ik zijn dus bezig een lijst van deelnemende winkels samen te stellen. 
Zodra wij alles rond hebben komt er 
t.z.t  ALLE informatie 
over deze 2e "Kun je haken? Haak dan mee-middag" op deze weblog en onze facebookgroep "Dutch Crochet a Granny a Day 2013" te staan.

Graag nog eventjes geduld dus ;-)

Lieve Groetjes
Tertia

1 opmerking:

  1. Is het de bedoeling dat deze dag alleen maar plaats vind in een wol of handwerkwinkel?
    Ik heb nl zitten denken om dit eventueel voor te stellen bij het verzorgingshuis waar ik vrijwilliger ben. Daar zitten een paar dames die ook wel graag haken en breien. Nu zal het zo zijn dat hun niet aan de deken aan het werk zijn maar dat moet me geen probleem lijken. Mij gaat het er meer om dat er zo'n leuke middag in 't Gooi komt en dat er een leuk samenspel zou kunnen zijn met de ouderen hier die vaak niet meer zien dan wat familie.
    We hebben hier wel een wolwinkeltje zitten "De Pauw" in Huizen maar die is niet zo erg groot. Maar kan het allicht voorstellen daar. Maar liefst ga ik voor de eerste optie.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!