zaterdag 5 april 2014

1 april, kikker in je bil................!

Was het nou wél of geen grapje.....
De leuke give away aangeboden door Marjolein van de Haakbaak??



Heb je al klotsende oksels,
sta je al te bibberen of schiet je nou hysterisch in de lach.

Hahaha 
ik zit jullie natuurlijk nu wel een beetje te plagen ;-p

Natuurlijk was het een échte give away!!!
En er is weer massaal gereageerd!!
En weer was het voor mij moeilijk om een winnaar te kiezen, 
leuke, lieve en ontroerende reacties heb ik gelezen, maar hoe valt je reactie op........??

Nienke van "Nienke Freubelt"  schreef dit: 

"Oei, wat een reacties al!! Gaaf!
Nou, vooruit, ik dacht: hoe onderscheid ik mij? En dus bedacht ik onderstaande limerick...

´Een vrouwtje uit Olst die kan haken
weet mij steeds - als haakfan- te raken. 
En dus misschien voor mij
vijf bollen erbij!
Dáár ga ik een vestje van haken!´ :)"

Ik kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht.
En na een snuffelronde op haar weblog blijkt ze heerlijk creatief te zijn, dus ik weet zeker dat deze garenpakket op het juiste adres terecht komt.
Veel plezier Nienke, 
mail je mij nog even je adresgegevens 
zodat Marjolein van Haakbaak jou het garenpakketje kan opsturen?

Maar ook bij Jolanda en op de
facenbookgroep
"Dutch Crochet a Granny a day 2013" 
werd een garenpakketje verloot.
Check gauw dus of je misschien daar wel de winnaar bent geworden!


Ik wens iedereen een fijn en goed weekend
Lieve Groetjes
Tertia

4 opmerkingen:

  1. Nienke, gefeliciteerd meid!!
    Heerlijk dat je dit gewonnen hebt!
    Enne... dat vestje komt natuurlijk wèl op je blog hè?

    Succes ermee!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nienke, gefeliciteerd en geniet fijn om die mooie bollen garen. Dat gaat vast een mooi vestje worden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!! :) :)

    Ik ga meteen adresgegevens opsturen!! Wat leuk, dank je dank je wel!!!!!!!!!!! :) :)

    En nu zit ík met een brede smile op mijn gezicht!!

    Liefs, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke reactie was dat, dat verdient inderdaad een paar heerlijke bolletjes. Een leuk blog ook ( kon het niet laten om er te kijken, ben gelijk maar volger geworden via blogovin, kan ik starks het leuke vestje zien dat er ontstaan is uit de mooie bolletjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!