donderdag 17 juli 2014

Vakantie & instagram


Mijn vakantie is nu ook officieel begonnen.
Maar de hele week voelt het alsof we al vakantie hebben.
Jaja we zijn weer op de camping te vinden.

Onze grote trots en passie
DE caravan!



Een soort van paradijs waar we lekker tot rust komen.
Soms hebben we dan ook een heuse bank-hang-dag
(en dat mag op de camping)


Maar dan opeens wordt puberdochter uitgedaagd om een nat pak te halen ;-)
(grapje via instagram)



En ik......
haak verder aan mijn omslagdoek, die beetje bij beetje steeds verder af komt.


Helemaal blij wordt ik van roze.......ik hou d'r zo van :-)


Jaja relaxen en genieten dus!

En voor de oplettende kijker/lezer
Al deze foto's zijn bewerkt in een foto app en op instagram gezet.
Al enige tijd plaats ik daar weleens wat foto's
 en ik moet zeggen dat ik het steeds leuker begin te vinden.

Je kan me vinden onder de naam tmw_nl
Lieve Groetjes vanaf de camping
Tertia











2 opmerkingen:

  1. Wat voor app is dat? Leuk om zo je foto's te kunnen bewerken.
    Enne.... geniet van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne vakantie. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!