maandag 18 augustus 2014

Een tashanger voor mijn pubermeisje

Morgen gaat pubermeisje voor 't eerst naar het voorgezet onderwijs.
Wat is dat spannend, niet alleen voor haar maar ook voor "ons" als ouders.
Weer een stukje verder loslaten.

Zo waren we vorige week nog snel even gaan shoppen voor een hippe schooltas.


Een heuse " Converse All Star"  schoudertas, 
heeft ze zelf uitgekozen en ze is er helemaal mee in d'r nopjes :-)

Nu heb ik vandaag, nog effe "last minute" 
een tassenhanger gehaakt


Met fel oranje, limegroene en petrolblauwe katoentjes
 moest, mocht ik aan de slag :-)

En dit is het uiteindelijke resultaat geworden.


(foto is bewerkt in Instagram, dus wijken de kleuren af)

Een hele dikke vette knuffel
kreeg ik als dank.
Kijk daar doen we het toch voor ;-)
Een blije pubermeisje!

Patroon voor dit leuke tashanger-uiltje kan je vinden op de website van
Ik haakte dit met Phildar garen en neongaren van de wibra (vorig jaar zomer gekocht)
op haaknaald 2,5 

Lieve Groetjes
Tertia

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tashanger.Leuke kleuren. Past ook heel mooi bij de tas.
    Sterkte met het loslaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hij is echt gaaf geworden, en de tas is ook leuk,
    fijn die leuke reactie van je dochter ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk wat je voor haar hebt gemaakt. Zo leuk die puberleeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke hanger, kan me voorstellen dat ze er blij mee was.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk geworden hoor. je zult er misschien nog meer moeten maken voor vriendinnen.
    groetjes maril
    www.een-steekje-los.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk is ie zeg! Mijn dochter gaat volgend jaar naar de middelbare. Ik hoop dat ik dan ook een hanger voor haar mag haken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt!
    Voor een dikke knuffel maak je nog veel meer mooie dingen, hè?
    Succes op de nieuwe school!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg. Dan is jouw dochter net zo oud als de mijne. Over 2 weken begint zij op de middelbare. Ze vindt het best wel spannend, ondanks dat ze al kennisgemaakt heeft. Gaat jouw dochter samen met nog meer oud-klasgenootjes? De mijne niet, die gaat alleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!