donderdag 31 maart 2016

Dat was maart.....hallo april :-)


Maart 2016 was een heerlijke creatieve maand.
Ik deed een workshop porselein stippen.
Ik maakte een roosjesring.
Er werd een hart gehaakt.
Ander soort gefreubel: potjes en flesjes pimpen.
Ik won een entree kaartje voor de Knit&Knot beurs.
Ik haakte verder aan mijn lossen&vasten deken.
En de draadjes van de Lily Pond zijn weggewerkt.
Steeds meer raakt Nola gewent aan ons, ze onderging haar sterilisatie zonder problemen en maakte kennis met onze "Campinglife". Zie je haar genieten? 

Deze maand vloog voorbij maar ik heb nu wel zin in april.
Nog meer zon en warmte, campinglife 
en hopelijk kan ik aankomende maand je 2 afgemaakte dekens laten zien. 

Lieve Groetjes
Tertia






3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker creatief en erg leuk/mooi :o))
    Fijn dat het met Nola zo goed gaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maart was voor jouw creatieve projecten een goede maand. Goed idee om even met een glimlach en goed gevoel terug te blikken, want je hebt echt prachtige dingen gemaakt.

    Op naar een creatieve nieuwe maand, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Tertia,
    Het was weer een mooie maand, maart. Je hebt veel creatieve dingen laten zien en het is altijd leuk om ze even bij elkaar te dien. Op naar de volgende creatieve maand. Fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!