donderdag 12 oktober 2017

Stand 50 op de Knit&Knotbeurs


Morgen is het zover!
Dan begin de Knit & Knot beurs in Tilburg.
Zaterdag en zondag schuif ik aan de bloggerstafel met al mijn dekens.
Hoewel bloggerstafel?......
deze tafel is inmiddels een heuse stand (stand nummer 50) geworden. Ik deel hem samen met Sietske van het leuke blog "Siets aan de haak"

Sietske neem onder andere haar Knit&Knot stekendeken mee.
Alle wekelijkste patronen kan je altijd nog downloaden op de website van Knit&Knot, klik HIER om naar deze patronen te gaan. Het allerlaatste stukje patroon kan je tijdens de beurs al krijgen, anders mag je nog een hele week wachten voordat het online komt. Goeie reden om eventjes langs te komen dus ;-) 

Natuurlijk staat de beurs garant voor heel veel haak/brei inspiratie, garens, workshops, make en takes.



En zoals ik al zei....
Op zaterdag en zondag ben ik ook aanwezig!
Ik neem al mijn gehaakte dekens mee.....die van de cal2014 en 2015.
De lossen&vasten deken, mijn Ripple street deken.
De "last dance on the Beach deken".
Ik mag de deken van pubermeisje meenemen, de Cosy stripe Blanket.
En ik neem natuurlijk de dekens die ik gehaakt hebt van Caron Simply Soft mee!
De Lily Pond en mijn nieuwste affo "de oogjes-deken" 


Ik krijg altijd heel veel opmerkingen over het Caron Simply Soft garen.
Heel veel haaksters kennen dit garen niet......
Mocht je toevallig dit weekend naar de beurs komen dan kan je bij mij op de stand, kennis maken met Caron Simply soft.......een soort van garenproeverij zeg maar ;-)
Verschillende kleurtjes neem ik mee om te voelen, proberen en te haken. De haaknaalden zullen klaar liggen. En ben je net zo enthousiast als mij geworden....
Dan heeft Wilbert van Schouten Handwerken een hele leuke korting in de webshop/winkel.
 Van 13-17 oktober 5% korting op alle Simply Soft garen van Caron.
Check snel alvast de website voor alle soorten en kleuren.

Maar dat is nog niet alles.
Dankzij Yourzs heb ik kennis mogen maken met Yarn & Colors garen en dan speciaal het "Must Have" en "Charming" 
Ik ben met dit garen aan de haakfreubel geslagen....met als resultaat het begin van een super leuke square. Tijdens de beurs zal ik aan dit project verder werken......en ik ben bang dat hiermee weer een nieuwe deken in wording is ontstaan *U* (sorry...het gebeurde gewoon)


Yourzs laat jou ook graag kennis maken met het garenmerk "Yarn & Colors" en geeft daarom tijdens de Knit&Knot beurs 5% procent korting op dit garen in de webshop. Check snel de website en gebruik hiervoor de kortingscode "kleurtjes" 

Wat ik ook mee zal nemen zijn mijn wip-projecten......work in proces....de projecten waar ik op dit moment mee bezig ben.
De zoete hakenenkleur deken, de hexagonnendeken en mijn nightshiftblankie.
Volgens mij genoeg stof....euhhhh garen, om over te kletsen, dus ik hoop heel erg graag dat je langskomt, proeft, voelt en vraagt!!

Tot dan!!??
Zaterdag en zondag, stand 50 op de Knit&Knotbeurs in de Koepelhal in Tilburg ;-)


Lieve Groetjes
Tertia

3 opmerkingen:

  1. Wat gezellig om samen een kraam te delen. Dat wordt vast ideeën uitwisselen en je weet nooit waar dat toe leidt.
    Jiij mag wel een klein verhuiswagentje meenemen om alles te vervoeren. Het lijkt me gewldig om al jouw dekens eens in het echt te zien.

    Groetjes en tot morgen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Tertia,
    Wat gezellig om samen op de kraam te staan en wat veel spullen neem je mee. Heel veel plezier.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier en wat was ik graag even langs gekomen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!