dinsdag 31 januari 2023

Handwerkboekenchallenge #januari23

 

Intussen was er nog geen nieuw blogverhaaltje geschreven.....deze maand heb ik enkel aan het knuffeldoekje en de patchworkcal gehaakt.

Maarrrrr.....de handwerkboekenchallenge voor januari kan ik afvinken hoor!!

Het knuffelschaapje was een heerlijk klein project om "tussendoor" te doen.
Ik gebruikte garen van Yarn and Colors en Furry garen van de Action. 
Qua kleur vond ik het een echte match.....lief, snoepig en vooral het Furry garen is super zacht!
Een perfecte combo voor een knuffeldoekje :-)


Het haken met het Furry garen was in het begin wel wat lastig, omdat je niet goed de steken kan zien. Maar het is gelukt!!


Het doekje is bij mij iets kleiner geworden, omdat ik hem vierkant wilde.....en het siersteekje rondom heb ik ook weggelaten. 

Vooral het doekje is superzacht geworden, mede door het Furry garen. Een écht knuffeldoekje dus.
Nu hebben we hier in huis geen baby's meer, maar het schaapje is al ingepikt hoor *U*


Tijdens het maken van de foto's zat Nola heel ongeduldig te wachten :-D
Nouja....is er toch iemand heel blij mee!!



Handwerkboekenchallenge #januari23 volbracht!

Patroon: slapend schaapje, knuffeldoekje
uit het "Grote haak-en breiboek" van Elise Verra

Lieve haakgroetjes
Tertia

4 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om een huisgenoot blij te maken met een eigen creatie! Ik ben benieuwd welk boek je in februari gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Tertia,
    Wat een schattig schaapje heb je gemaakt. Echt prachtig. Lijkt mij heel lastig, dat garen, maar heel mooi gedaan. Goed hoor, gewoon een challenge volbracht :-)
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief schaapje!
    Nola is er blij mee, zo te zien. Leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed idee en een heel schattig schaapje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!