donderdag 27 november 2014

En waar wordt jij blij van?

Op Facebook werd ik afgelopen week uitgedaagd om 4 dagen lang, elke dag een foto te plaatsen van iets dat me blij maakt.

Natuurlijk laat ik me niet kennen en deed ik mee.
4 dagen lang postte ik op Instagram en Facebook elke dag een foto van iets waar ik blij van werd.
En om eerlijk te zijn vond ik het eigenlijk ook nog best wel leuk!
 Je bent op deze manier bewust bezig om eens kritisch naar je fijne momentjes op een dag te kijken.
Op een één of andere manier voelde ik me een heel rijk en tevreden mens. Dat ik kan genieten van deze meest simpele dingen, ja daar werd ik écht blij van!
(ik heb ook hele andere, zware tijden in mijn leven meegemaakt)
Dus dacht ik.....misschien is dit wel een hele leuke positieve blogpost van vandaag.
Vandaag was alweer de laatste dag van deze uitdaging, dus ik heb alle foto's onder mekaar gezet.

Maandag 24 november #dag1
Ik word dus heeeeel erg blij van dit weer. Niks is fijner om dan te gaan wandelen met de hondjes.



Dinsdag 25 november #dag2
Gefreubel vanuit de keuken: appelflap(ge)bakje, mmmmmm lekker smullen!

(Zal ik het receptje delen?, wie weet een volgende blogpost ;-)) 



Woensdag 26 november #dag3
Onder het genot van een kopje thee en Tony's pure chocolade met kers en meringe verder haken aan een bijzondere deken :-)



Donderdag 27 november #dag4
Na een ochtendje heen en weer vliegen, boodschappen doen, ziek kind van school halen, kots in de auto opruimen.....werd ik heel blij van deze snailmail die op de deurmat lag.



En wat mij nu zo leuk lijkt....
is om deze positieve flow in Blogland voort te gaan zetten.
Ik daag 4 bloggers uit, om 4 dagen lang, elke dag een foto te plaatsen waarvan je blij wordt.
Mag elke dag in een blogpost zijn of in één blogpost zoals ik vandaag deed.

De volgende 4 bloggers daag ik uit!  

en

Alleen als je tijd en zin hebt hoor!

Lieve Groetjes
Tertia





5 opmerkingen:

  1. piep oh wat een leuk idee, en je fotootjes maken je inderdaad blij
    benieuwd wat er bij de andere komt tr staan
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien!
    Ik houd ook zo van dit weer.
    Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, al die blije momenten vastgelegd. Leuk dat je de blij-momenten-actie ook naar blogland haalt. Ik ben benieuwd welke blije momenten we op de vier blogs gaan zien en aan wie zij het blije-momenten-stokje doorgeven.

    Ik wens je nog veel blije momenten, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk idee. Ik ben benieuwd waar de dames mee komen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had de 4 dagen ook op facebook gedaan. Leuk hè.

    Ik ben wel benieuwd naar het recept van de appelflap. Ik krijg er helemaal zin in.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!