woensdag 13 december 2017

Mijn favoriete zelfgemaakte haakwerk van het afgelopen jaar......

Op Instagram kreeg ik de vraag wat mijn favoriete zelfgemaakte haakwerk van het afgelopen jaar is?


Eigenlijk hoef ik daar niet zo lang over na te denken.
Het is toch wel de oogjesdeken. 
Bloed, zweet en tranen, een langdurig project (vraag me niet waarom) dit jaar afgerond en hij is zo mooi geworden.

In de sneeuw komen de kleuren nog mooier naar voren!


Hoewel ik al enige maanden de #dekenshakenismijnding gebruik, is het echter de enige deken die in 2017 af is gekomen.
Voor mijn gevoel heb ik dus helemaal niet zoveel gehaakt, maar al teruglezend op mijn blog zijn er toch heel wat projecten gemaakt hoor!


Carla, naar patroon van Lalylala vind ik ook zo'n leukertje geworden :-) 


En wat dacht je van mijn Hygge avontuur, dat ik in samenwerking met de Kreafabriek mocht beleven? Als sjaal/omslagdoek zijnde is het zijn doel compleet misgelopen, maar het was een ontzettend leuk uitdagend en leerzaam project!


Afgelopen jaar maakte ik ook heel wat sjaals....opmerkelijk omdat ik niet echt een sjaaltjesmens ben hahaha. 


Ohhh en deze dromenvanger, wederom een samenwerking met Kreafabriek, was ook zo leuk om te maken. Het resultaat vind ik nog steeds mooi!!


De bag&me tas was een heerlijk vakantieproject!


Ach en vosje Victor....die heb ik ook nog gemaakt!
Het resultaat is erg schattig geworden, maar ik ben er achter gekomen dat amigurumi haken niet helemaal mijn ding is.....Niet dat ik het zal laten hoor, want af en toe zo'n poppeke haken is dan ook wel weer erg leuk :-) 

Dit jaar ben ik ook heel veel projecten gestart die nog niet klaar zijn.
In een volgend blogbericht zal ik eens mijn wips (Work In Proces) gaan opsommen.
Altijd leuk om te zien met hoeveel projecten ik nou tegelijkertijd bezig ben én confronterend ook, denk ik *U* 

Lieve Groetjes
Tertia 



9 opmerkingen:

  1. Je kunt terugkijken op prachtige projecten én vooruitkijken naar vast ook hele mooie dingen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk prachtige projecten dit jaar. Maar ik ben het met je eens hoor, je oogjesdeken is zo ontzettend geweldig, dat is wel echt de topper ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie projecten dit jaar Tertia. Je bent druk geweest dit jaar. Ik ben benieuwd naar al je wips. Ik weet dat ik er in ieder geval heel veel heb.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je maaksels van dit jaar terug te zien! De oogjesdeken ziet er inderdaad fantastisch uit in de witte sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt veel gehaakt en gemaakt. Zekers als je alle WIP's er nog bij legt. Allemaal mooie dingen, maar jouw oogjesdeken is de echte topper.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de oogjesdeken denk ik ook het mooist maar dat komt ook omdat de kleuren mij zo aanspreken. En het vosje is ook zo lief! XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal mooie werken,die je daar gemaakt hebt....het oogjesdeken ligt hier nog onaangeroerd ...krijg er meteen zin in.;-) Die van jou is schitterend,groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!