vrijdag 8 december 2017

#handwerkboekenchallenge december


Ik deed al eens eerder een poging.
Nu voor het 3e jaar met een nieuwe start?
Jozef, Maria en kindje Jesus is het doel!

Voor het gemak en als de stok achter de deur, maak ik er maar een handwerkboekenchallenge van.
"Haak je eigen kerststal!

Wat een leuk haakboek is dit, van Christel Krukkert.
Ik kreeg het zo'n 3 jaar geleden als mysterieus pakketje bezorgt door Bolpuntcom, zonder afzender.
Al snel kwam ik er achter dat het een lief cadeautje van mijn tante uit Ierland was.
Hoewel ik vorig jaar een verwoede poging heb gedaan om deze kerststal te gaan haken, was ik niet verder gekomen dan een halve Maria.
Zo zonde en zo jammer, want ik vind een kerststal écht bij Kerst horen!


Dus voor nu leg ik mijn lopende projecten héél eventjes aan de kant en wil ik de hoofdfiguren van de kerststal dit jaar écht gaan haken!



En zie daar..........Maria!!
Moederziel alleen :-( 
Te wachten op haar Jozef.....
Zou hij nog op tijd zijn voor de geboorte van Jesus? 

Wordt vast vervolgd ;-) 

Lieve Groetjes
Tertia

7 opmerkingen:

  1. De gehaakte stal is heel echt mooi, ik haakte die twee jaar geleden al, en ze staat weer te schitteren op de kast, hier!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik Vind ze zo leuk! Ik wou dat ik dat kon maar helaas zulke dingen lukken me nooit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat bij mij al net zo. Ik heb ook half afgemaakte poppetjes. Je stimuleert mij wel om voor kerst hard aan het werk te gaan. Jij ook succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Tertia,
    Een leuke handwerkboekenchallenge. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken ;-).
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief zo'n mysterieus cadeautje.
    Een extra goede reden om hard door te haken ;-)
    Succes en plezier!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!