woensdag 28 april 2010

Even bijkletsen

Het bloggen gaat me de laatste tijd niet zo goed af geloof ik :-(
Het mooie weer is begonnen en druk, druk, druk met andere dingetjes.
Niet te vergeten is ook het campingseizoen weer begonnen waar we nu vrijwel elke weekend en vakantie te vinden zijn......

Tja mijn naaiprojecten zijn naar niveau nul gedaald, ik heb ff totaal geen zin. Dat kan je soms zo hebben he. Dus helaas ook weinig om te laten zien.
Het enige wat ik doe is een beetje quilten. De stok achter de deur is de cursus maar helaas loop ik 3 blokken achter. Nee ik ben geen trouwe huiswerk maakster. Quilten vind ik erg leuk maar dan wel in mijn eigen tempo. Gelukkig hebben we volgende week de mei vakantie. Uiteraard zijn we dan ook op de camping te vinden, maar mijn quiltwerk gaat natuurlijk mee. En een goed boek en de planning om naar een kaasboerderij te gaan. Kaasboerderij Weenink

Kimberley is nu echt op een leeftijd dat ze voor dit soort dingen interesseert, dus dat gaan we een beetje stimuleren :-)
Voor de rest hoop ik dat het de komende week veel bbq-weer gaat worden Mjammie!!!
We hebben er zin in!!

Lieve Groetjes
Tertia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!