vrijdag 9 april 2010

Ja hoor we zijn er nog

De afgelopen weken was het even stilletjes op mijn blog, maar we zijn er nog wel hoor ;-)
Weinig creatieve dingen te laten zien want ik ben voornamelijk bezig met de quiltblokken van de cursus. Eerdaags zal ik even mijn vorderingen showen.

Inmiddels is het campingseizoen ook alweer begonnen en het paasweekend hebben we dus op de camping door gebracht. Afgezien van een regen/hagelbuitje was het prima vertoeven. Omdat we op een boscamping staan heb ik de honden ook even laten trimmen (Russel voornamelijk) Ze zijn helemaal campingklaar! Russel is kort en Jadey heeft de voetjes en nageltjes weer netjes

Hier foto's van Russen voor en na :-)







En nog even saampjes poseren

Lieve Groetjes
Tertia

1 opmerking:

  1. Nounou, dat knapt lekker op. vooral Russel is aardig wat haren kwijt. Veel praktischer op de camping, he?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!