vrijdag 3 januari 2014

3 Januari 2014....De Crochet Along gaat beginnen!!!

3 Januari 2014

Vandaag is de start van de Crochet Along 2014
Op de facebookgroep Dutch Crochet a Granny a Day 2013
 hebben 1870 mensen ge-liked"" dat ze meedoen
en nu nog steeds loopt de teller op.

Maar ook via onze blogs wordt er massaal gevolgd en gelezen.
Het zou maar zo kunnen zijn  dat er meer dan 2000! mensen door heel Nederland, België, Duitsland, Canada, Zuid-Afrika en weet-ik-veel-waar-vandaan,
 mee haken met de Crochet Along 2014


Zit iedereen  klaar met haaknaald en garen??

Ik wil eerst nog even dit kwijt.

Haken is leuk en voor ontspanning bedoelt!
Een haakavontuur die misschien wel hele mooie ervaringen met zich meebrengt.
Geniet ervan zou ik zeggen.

LEES de beschrijving goed door. 
Misschien is 2 of 3 keer lezen nodig.
Probeer eerst een stukje,
 is het niet naar t zin haal je een stukje uit 
Dat geeft niks
Gewoon opnieuw proberen.
Ondersteunende stap-voor-stap foto's bij de variatie steken kan een helpende hand zijn 
en anders stel je je vragen/ problemen op de facebookgroep
Er zullen altijd wel mensen zijn die willen helpen.

We nemen de tijd...
Het is géén wedstrijd wie het eerst zijn dekentje af heeft.
2-4 toeren per week
Lukt het een paar weken niet om te haken?
Dan bewaar je de bestanden op je pc en haak je later weer in ;-)
Alles op jouw tempo.

En uiteraard mag al je vorderingen op je eigen blog tonen.
Of je foto's laten zien op de facebookgroep
GRAAG zelfs, elke week een streepje erbij.
Met zijn allen zien we de dekens "groeien"
Hoe fantastisch is dat!

Andere mensen enthousiast maken mag, 
verwijs ze dan naar de blog van mij en/of Jolanda.
Daar kan men alle Nederlands vertaalde patronen GRATIS downloaden, opslaan op hun eigen pc en eventueel uitprinten.
Het vertaalde patroon is niet bedoelt voor commercieel gebruik

Oke,
Ik heb mijn zegje gedaan :-)


Ik wens iedereen ontzettend veel haakplezier
en tot volgende week!

Lieve Groetjes
Tertia

P.S
Mocht je een groot gedeelte gemist hebben
omtrent alle voorbereidingen voor deze Crochet Along 2014
kan je

HIER
(KLIKKEN)

alle info nog eens vinden

102 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te starten. En zo leuk om te weten dat ik in goed gezelschap haak. Meer dan 1800 hakers en haaksters. Jullie actie is nu al geslaagd. Dank je wel voor het eerste deel van het patroon.

    Fijne dag verder, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed van jullie en zo gezellig om samen te haken aan dit prachtige patroon! Dank voor jullie enorme inzet!
    En geniet ze, allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit moet lukken,zegt een haakbeginner. Bedankt voor jullie duidelijke uitleg.
    Nu maar hopen dat de postbode vroeg komt met mijn bolletjes.
    Groetjes IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Irene vd Bovenkamp3 januari 2014 om 09:12

    Wat een leuk idee. Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel ook ik doe mee, heerlijk een nederlands patroon , moet nog wel even achter garen aan!!
    groeten uit Noorwegen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geloof dat ik toch maar mee ga doen. Eens even kijken bij mijn bolletjes of ik in ieder geval kan starten. Wat een leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, het eerste randje is al lekker duidelijk.
    Succes allemaal.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb even getwijfeld om mee te doen.
    Gisteren garen gehaald en kon vanmorgen bijna niet wachten tot het er op stond!
    Yessss, ziet er super goed uit Dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hij is dan eindelijk gestart. Ik ga ook meedoen, maar wel pas morgen. Dan pas heb ik tijd om bolletjes garen te gaan halen. Die zijn hier in het dorp niet te krijgen.
    Het patroon is lekker duidelijk. Misschien nog een tip. Een compact overzichtje van wat lossen, halve stokjes, stokjes, etc. zijn, is misschien ook handig. Zeker voor de onervaren haaksters.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook ik heb getwijfeld maar doe toch mee alleen weet ik al niet wat halve stokjes zijn pff voor mij is de tekeningen mooi makkelijk omdat ik geen patroon kan lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste week lijkt me voor mij (een leek op haakgebied) nog goed te doen. Dank je alvast voor deze superduidelijke uitleg en mooie en duidelijke foto's. Ik start vol vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eindelijk is het dan zover... ik heb er heel veel zin in .. maar wil jullie nog even bedanken voor het vertalen van het patroon en voor al het werk dat jullie er aan hebben gehad... Ik stel het zeer op prijs en het ziet er duidelijk uit allemaal... nogmaals hartelijk dank...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het patroon er keurig verzorgd uit, wat een werk zullen jullie daar aan hebben. Dank je wel hoor!
    Zelf haak ik pas over een aantal weken aan, tot die tijd geniet ik van het werk van de andere deelnemers.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je een volledige leek bent, waar vind je uitleg over een half stokje en een stokje :)
    Niet voor mij, maar voor een vriendin die het vraagt.
    Super leuk dat ik nu kan starten. Zat er op te wachten en nu kan ik vanmiddag lekker starten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er goed uit. Eergisteren aangehaakt en ik wordt steeds enthousiaster om te beginnen. Vanavond doe ik een poging. Twee tot vier toeren is ook goed te doen. Bedankt ook voor de tip hoe je aan een nieuwe kleur begint, die kende ik nog niet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. boekje in de witte voordeel boeken shop, daar zijn zat beginners boekjes over beginnende haakters het niet weten. Of de bieb.

      Verwijderen
  16. o wat leuk dat ik dit net gevonden heb geef het ook door aan mijn breigroep en al ben ik eigenlijk geen haakster denk toch dat ik een poging waag al maak ik dan wel een ledikant dekentje dat mag toch ook ??

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super voor de uitleg! ik doe mee streep per streep en zal het ook zo bloggen, met natuurlijk alle links. Terray en Jolanda, jullie zijn gewoon geweldig dat jullie dit voortrekken en er zo je schouders onder zetten. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel voor al het werk! Super dat er zoveel meedoen! Ik kijk naar het aantal likes en de kleurtjes van iedereen en de rest skip ik ;-) (en mis dus zo het gedoe ;-)) Ga vandaag starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben helemaal enthousiast gemaakt! Heb net mijn garen besteld, en hoop volgende week te kunnen starten (als het garen is binnen gekomen, 1 kleur was uitverkocht :-( ) Heel veel succes allemaal!
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tertia, nog vele gelukswensen voor het nieuwe jaar. Ik maak normaal gesproken geen dekens, maar poppen. En dat blijf ik ook doen natuurlijk, maar zoals velen heb ook ik een haak (en brei-)verslaving en doe mee aan de Crochet along. Leuk! En vandaag zag ik dat het tempo prima naast mijn poppen bij te houden is: gelukkig! Echt een leuk initiatief en goed voor de economie al de bolletjes garen die nodig zijn voor zoveel deelnemers! :)
    En meteen maar lid geworden van je blog, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor deel 1. Ga rustig op zoek naar geschikt garen en begin wanneer het mij uitkomt.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is de dag die je wist...geweldig het is zover! Ik doe mee via FB, zag dat het nogal "rommelig" is doordat ieder daar een beetje z'n eigen ding aan het doen is...enfin ik wil je alvast héél hartelijk bedanken voor alle tijd & energie die jullie in dit project hebben gestoken. Echt super!
    Alvast een heel fijn wekkeinde,
    Lieve groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dank je wel voor de eerste streepjes. Wat een heerlijk tempo!! Dit kan ik er zeker bij doen. Ik ga ook doorlinken op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. liesbeth puttenstein3 januari 2014 om 11:51

    HELEMAAL ZIN IN!
    Ik werk in een winkel waar ze oa. wol verkopen, dus ben klanten enthousiast aan t maken!
    Zo snijdt het mes aan 2 kanten;-)
    Bedankt en succes wij allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo, ik zie het op allerlei blogs tegenkomen. Wil ook graag mee doen. Heb alles al gelezen! Nu nog de wol bestellen. Ik heb alleen geen facebook om vragen te stellen, dus welke haaknaald wordt aangeraden bij gebruik van stylecraft? Alvast bedankt, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk!!!! Ik ga vanmiddag er aan beginnen!! :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nog de beste wensen, en een creatief 2014. Dit laatste komt helemaal goed dit jaar! Wat hebben jullie gedaan!! met een klein idee, staat heel de haakwereld op zijn kop. Ook bij mij hoor, haha. Ben blij dat we begonnen zijn. Succes en veel haakplezier voor iedereen!!
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig bedankt! Ik ga straks beginnen. Nu nog even kijken met welke kleuren ik zal beginnen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Hoi

    Ik heb de link op mijn blog geplaatst en ga elke week foto's plaatsen
    Ik vindt het een super leuk idee
    En ga nu beginnen
    Dankjewel voor de inzet en het patroon
    Suc6666 allemaal
    Groetjes Wia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. bedankt voor het patroon van de 1e week, Ga vanmiddag beginnen. hoop het resultaat op mijn blog te plaatsen leuk zo met z'n allen. prettig weekend groetjes jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Voor degenen die er niet uitkomen met de gebruikte haaksteken:
    hier op deze site staat een overzicht + uitleg met filmpjes erbij.
    http://www.allesoverhaken.nl/haaksteken.html

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoera, eindelijk kon ik beginnen. Op mijn blog(miekequilt) lees je hoe het mij verging. Als je niet weet hoe je een half stokje haakt, wist ik ook niet, dan kun je even googlen en vind je duidelijke uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Joepie, ik heb er zin in om te beginnen! Straks de haaknaald en pas gekochte bolletjes erbij pakken, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte gefeliciteerd met jullie start.Ik ga met veel plezier beginnen an week 1 groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik wil het ook gaan haken met catania. Hoeveel bolletjes heb je in totaal gebruikt? Ik dacht met 6 kleuren te gaan werken (dus 4 per kleur) heb ik er in ieder geval 24 nodig. Heb jij dat ook gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb van elke kleur sowieso 6 in huis, van wit extra....Als ik niet uitkom koop ik bij. (deze deken is dan ook nog niet eens af ;-) )

      Verwijderen
  36. Ben net thuis van mijn werk, misschien ga ik later beginnen, anders dit weekend!
    Dank jullie wel Tertia en Jolanda
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. de eerste uitleg is duidelijk genoeg...een ieder ze eigen kleuren...en gaat lekker rustig..ik zal ook op facebook volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo was nog aan het twijfelen, maar ga toch mee doen
    Ben niet ervaren haakster, maar zie het wel zitten, lijkt me heel leuk.
    Ga morgen naar de stad, en hoop geschikt garen te vinden
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik ben vanmiddag begonnen en heb de eerste twee toeren klaar! Het ging heerlijk! En ook een fijn tempo zo!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jeetje, wat leuk, dit heb ik net ontdekt maar ik ga meedoen maar dan een kleine maat, er is zoveel leuks te doen!
    Hartelijk dank voor de fijne uitleg.
    Groet, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hartstikke fijn dat jullie dit doen,ik ben ook mee gaan doen en zal elke week op mijn instagram mijn werk laten zien
    Heerlijk alles in het Nederlands
    Groetjes Jacky de deugd

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik heb toch maar voorzichtig een begin gemaakt. Wie weet hou ik het vol...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuk idee ik ga dit ook proberen wij hebben in Hardenberg een
    gigantisch mooie wolhal genaamd de breigarengigant die een enorm groot assortiment aan garens heeft.
    Ik ga daar een voorraad inslaan om aan deze klus te kunnen beginnen
    vr. groeten en veel succes ,Elsje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Spannend, ik ga dit weekend gauw beginnen.
    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuk initiatief! Eerst nog garen kopen en dan snel meedoen.
    Bedankt en groeten,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super gedaan, goed uitgelegd, dank je wel!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik wil graag mee doen ,maar kan nergens vinden waar de toeren staan,
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er staat in het blogbericht een link die je moet openen om de toeren te zien.
      Kijk maar eens.

      Verwijderen
  48. nou ik heb bewondering voor jullie inzet dat ook ik het niet langer kon weerstaan dus in de wol gedoken ,heb van alles in huis en de eerste opdracht gedaan ,toch maar lekker ernaast doen gaat best en net wat je aangeeft het is geen wedstrijd ,maar gewoon erg leuken goed voor de vaardigheden,bij deze bedankt voor al jullie voorwerk gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dat moet je dan even uitrekenen:
    11 bollen stylecraft, per bol 295 meter. Dat is dus 11 keer 295 is 3245 meter. Dat heb je aan meters dus met stylecraft.
    Op een bol cotton eight zit 160 meter.
    Dan moet je de 3245 meter delen door 160 dat is 20,28 (als ik het even goed uitreken). Dus op z'n minst 21 bollen.
    En dan hangt het er ook nog van af hoe je haakt, strak of los en met welke naald.
    Dus ik kan niet exact zeggen wat je nodig hebt, maar dit is een minimum aantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik vind het supertof, ik ga proberen mee te doen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik heb net mijn garen besteld, komt volgende week dus en dan ga ik mijn vorderingen bijhouden op mijn blog:)
    Heb mooie kleurtjes uitgezocht!
    Veel haakplezier allemaal!
    Groetjes, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Met de groep van de breimadammen op ravelry zijn we ook met een aantal mensen gestart en ik vind het fantastisch wat een enthousiasme daarmee gepaard gaat. De kleurtjes worden geshowd en... we telden de dagen af om te starten. Niettegenstaande verschillende onder ons overweg kunnen met het engelse patroon,gaan we samen week per week de toeren haken. Iemand startte zelfs 2 dekens tegelijk op!!

    Heerlijk initiatief en bedankt voor jullie inzet!.

    PS : de meeste worden voor het goede doel gemaakt, dus wat kan je meer wensen....

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk!! Ik ben ook begonnen, heb de link op mijn blog geplaatst.
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Denk dat ik maar ga meedoen, lijkt me veel te leuk, om niet mee te doen, katoentjes genoeg om er iets leuks van te maken. Dank voor het leuke initiatief !

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Tertia, ik vind dit een geweldig initiater. Mijn moeder en ik hebben met veel plezier wol uitgezocht (mijne moet nog bezorgd worden). Ik heb heel veel zin om op deze manier te haken, zo wordt zo'n groot project overzichtelijk! We gaan t patroon via je blog volgen. Via fb vergaat ons de lol op t moment... We hopen dat jullie er wel lol in houden! Alvast bedankt voor al jullie tijd en moeite, we waarderen dat. Groetjes 2 Els'en

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Erg leuk! Ik heb vanmiddag mijn wol uitgezocht en een paar mooie kleuren apart gelegd. De eerste twee randjes zijn gemaakt, op naar de tweede week :) Morgen zal ik de eerste foto op mijn blog posten. Super bedankt voor alle moeite en tijd die jullie erin hebben gestoken!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. wat leuk dat je dit doet!! Ik doe mee!!
    groetjes Wendela

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Geweldig! Ik doe mee & zal het promoten tijdens de workshops haken & bij onze 'haak-in' in Hellevoetsluis. Groetjes, Nathaly
    Lavendel & Papaver

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Heel erg leuk, dank voor de mogelijkheid om mee te doen en voor de inspiratie en alle tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  61. I love your blanket that you are making, unfortunately I don't understand the directions�� by any chance is there a translate button, or directions in English or Spanish? Thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Please take a look at this site....http://notyouraveragecrochet.com/
      The English version :-)

      Verwijderen
  62. ik doe graag mee ,leuk toch zo samen et zijn alle haken.
    groetjes roos

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Helemaal leuk! Ik heb een kast vol Stylecraft die ik mooi voor dit superinititief ga gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Kun je nog aanmelden voor de groep lijkt me superleuk om mee te haken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marjolijn, je mag je altijd aanmelden voor de facebookgroep hoor. Erg wordt niet alleen maar gehaakt aan de strependeken maar ook andere leuke haakdingen komen voorbij

      Verwijderen
  65. Leuk! Ik doe ook mee! Ik zal de vorderingen op mijn blog zetten. Wol is besteld. Begin wat later, maar dat komt wel goed. Groetjes Patricia bypastries.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ooooo super leuk!! Ga zo gelijk naar de winkel en begin snel voordat ik achterloop:D

    BeantwoordenVerwijderen
  67. zijn het de twee rijen die je moet maken of meer, sorry maar,ik weet het niet goed

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Leuk! Ik doe mee. Snel wat wat kleurtjes uitzoeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Via het blog van Ida Vilt en Quilt kwam ik hier terecht, en heb me aangemeld bij de Facebook groep. Het is de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe, en het lijkt me erg leuk! Ben ook heel benieuwd naar de creaties die hieruit voortvloeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een leuk idee, ik doe mee! eerst shoppen deze week dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een leuk initiatief! Ik ben er ook aan begonnen, zal ook regelmatig op m'n blog de vorderingen laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Kan ik nu nog meedoen of ben ik te laat en kom ik te ver achter?

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik wil toch graag alsnog meedoenet Cal 2014 kan dit nog? ?

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ook ik vind het een heel leuk initiatief, maar omdat ik al met meerdere handwerkjes bezig ben, maak ik een smallere versie in de vorm van een sjaal! Kan je toch meedoen, kost minder tijd en materiaal en je hebt toch een leuk resultaat. wilmasbakingandcrafts.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Mijn wol is binnen! Van Stylecraft. Ik kan nu lekker aan de inhaalslag beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoe kan ik mij aansluiten bij lou blog?
    Trouwens er mooi wat er allemaal op deze pagina is te bekijken.
    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Na 3 x uithalen heb ik nu de truc door om geen steken te verliezen bij opzetten. Na het eerste keer proberen en teveel steken kwijt te zijn, haal ik voorzichtig de halve stokjes uit. Daardoor komen de lusjes van de lossen mooi omhoog en zie je welke steken je hebt overheslagen. Misschien een tip voor anderen, of ben ik de enige die er moeite mee heeft om netjes op te zetten? Ik haak met acryl van de zeeman, het royal garen, en haaknaald 3,5 of
    4.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo,
    Ik ben aan het wachten op mijn bestelde garen, als het binnen is wil ik ook me gaan doen!
    Moet ik me eerst aanmelden of kan ik gewoon meehaken?
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Zo leuk! dankzij het artikel in het rd, die mijn schoonmoeder doorspeelde,kijk ik mijn ogen uit. de facebookpagina staat zo vol met inspiratie! ik ga zeker met de deken beginnen!!!! Leuk leuk leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Fantastisch idee en super super verslavend! Kreeg dit vorige week als tip van iemand door en toen ik ging lezen was ik om. Ben gelijk begonnen en inmiddels staat deken twee ook op de naald. Hartelijk dank voor al het werk dat jullie verrichten en het meegenieten van alles omtrent DE deken! Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  81. kreeg een berichtje van mijn schoonzusje over dit haakprojekt en heb geen facebook, maar kan via dit blog ook meedoen...De weken gedownload en op mijn gemak langzaam bijhaken. Bedankt voor het aanbieden...ik haak ook aan...
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik ben een beginnende haker en wil graag een babydeken maken van de downloads hierboven. Ik wil cantania katoen gebruiken met haaknaald nr. 3. mijn vraag: Is het te doen, ik heb het redelijk onder de knie. Hoeveel steken moet ik opzetten voor een ledikantje?

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Als beginnende haker woensdag begonnen... Ben nu bijna bij week 5.. Een heerlijk haakproject :)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik las het vandaag in een haakblaadje. Wat ontzettend leuk dit project!! Ik wou dat ik dit in december ontdekt had... Ik hou er niet van om achter te lopen. Nou ja, toch maar gestart! Ik ben net begonnen aan week 3. Bij mij is het dus januari. En dat aan het begin van de zomervakantie...
    Heeft dit project een FB pagina?

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik ben afgelopen vrijdag begonnnen! En ik ga zo beginnen met week 9, het gaat dus vlot ;-) Ik heb dezelfde vraag als mijn voorganger: Is er een fb-pagina? Want ik wil graag even een foto van mijn werkje delen omdat ik wat twijfels heb over de rand. Misschien hebben jullie tips.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik ga de deken ook maken super leuke site ben er heel blij mee, dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wil ook beginnen met de deken. Ik gebruik stylecraft. Hoeveel steken moet ik opzetten voor een babyledikantje?

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Excellent post. this really is my personal very first trip to your site. Many thanks with regard to publishing an excellent post.





    英雄联盟代练
    http://fifa15.mmo18.com/
    cheap fifa 15 coins
    lol elo boost

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Als je de katoen koopt van Phildar...hoeveel heb je dan van elke bol nodig? Evenredig verdeeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ben ingehaakt! Weet het, het jaar 2014 is voorbij, maar goed heb ik de komende tijd weer wat e doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Eindelijk begonnen en Misschien een beetje stomme vraag maar bij toer 2 staat de keer losse tellen als de eerste steek, klopt het dan dat ik in de 2e steek in moet steken voor het 1e stokje?

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Blijft deze "crochet-along" van 2014 er nog opstaan? Het lukt me namelijk niet om het hele patroon te downloaden. De link werkt niet. Ik ga er nml nu pas mee beginnen en verwacht dat ik er toch ook wel een jaartje tegenaan moet 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hallo Tertia, ik wil heel graag de cal 2014 in de kleuren maken zoals jij die gemaakt hebt (phildar cotton)Ik vind de kleurencombi geweldig!Welke kleuren heb je gebruikt?ik kan dit nergens terug vinden.alvast bedankt voor je reactie!
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Goedenmorgen
    ik woon in Zuid-Afrika, mijn schrijven is dus niet zuiver Hollands maar ik zal het proberen.
    Wil graag de deken maken, ik zie net week 1, waar kan ik aub de andere weken op vinden?
    hoop u kan my helpen. Hartelijke dank.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!