zondag 23 augustus 2015

Het was gezellig in Oldenzaal!

Gisteren hadden we een gezellige Meet&Greet bij Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal.
Dan kom je aanlopen in de winkelstraat en zie je opeens een groot "welkoms-bord" staan.


Nou ik voelde me zeer zeker welkom hoor!
Na een heerlijke lunch stroomde de "workshop"ruimte vol met allemaal lieve enthousiaste dames (en meisje) die allemaal aan de deken haken.
Tijdens zo'n meet&greet wordt met veel trots de dekens uit de tassen gehaald en geshowd.


En terecht dat iedereen zo trots is, ik heb weer de meest verschillende kleurencombinaties gezien.
Zo leuk en mooi en inspirerend! 
Er werd gehaakt, gekletst, gelachen en voorgedaan hoe je een bepaalde steek moet haken.


Ohhhhh en die tompouce......daar kon TeJo zelfs niet van afblijven ;-)


Intussen kwamen er nog een aantal dames om het hoekje kijken, die nog geen deken haakten maar weg gingen met bolletjes garen om alsnog te gaan starten :-)

Het was wederom een leuke, gezellige Meet&Greet.
Bedankt iedereen die aanwezig waren.
Bedankt Nienke voor je gastvrijheid!
Ik heb genoten van deze middag.

Lieve Groetjes
Tertia








4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de leuke middag. Het was ontzettend gezellig!! :-). Leuk jullie een keer ontmoet te hebben.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er gezellig uit Tertia !
    Het enthousiasme straalt van de foto's af.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie waren in een mooie winkel. En wat een leuke kleuren combinaties zijn er te zien. Ik ben met een fikse inhaalslag bezig, zodat ik straks mijn label kan gebruiken. Joepie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn inderdaad hele mooie kleuren combinaties die ik op de foto's zien. Ik kan me voorstellen dat je zo weer geïnspireerd wordt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!