maandag 20 februari 2017

Weekmenu #8



Hierbij een nieuwe weekmenu.
Soms komt het weleens voor dat iets in de planning staat en toch verschoven gaat worden.
Afgelopen donderdag was het een hectische dag en moest er nog boodschappen gedaan worden.
En zo haalde we spontaan een Chineesje en werden de geplande gehaktballen naar een dag laten verschoven, dat kan dus ook ;-) 

Weekmenu #8

Maandag: Witlof met ham/kaas uit de oven.
Als klein meisje was dit al mijn lievelingskostje, ik koos het zelfs op mijn verjaardag (we er jarig was mocht zeggen wat hij/zij wilde eten) tot ongenoegen van mijn broers.
En tegenwoordig tot ongenoegen van manlief en pubermeisje.
Ik heb dus (helaas) plechtig moeten beloven dat ik dit gerecht dit seizoen niet meer zal maken :-( 

Dinsdag: Mihoen met kip en ananas.
Het was een probeerrecept, ik zal het recept voor jullie uitschrijven.
Morgen online!

Woensdag: Kebab (uit de diepvries van de Lidl) met gebakken aardappelen en appel/komkommersalade en zelfgemaakte knoflooksaus.
HIER vind je beide recepten.

Donderdag: Afhaal Chinees ;-)

Vrijdag: Bloemkool, aardappelen, satésaus en een gehaktbal.

Zaterdag: een favoriete gerecht van ons.
Tagliatelle met kip/champignonsaus en broccoli 
HIER vind je het recept.

Zondag: Snelle Goulash soep.
Ook een probeerrecept
Het recept komt van "Leuke Recepten" 
 eentje om te onthouden!

Lieve Groetjes
Tertia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!