woensdag 30 augustus 2017

"Bag and Me" tas

Weten jullie nog wat er zoal aan garen meeging op vakantie??


Deze prachtige bollen van Yarn and Colors en het patroon van de "Bag and Me" tas.
Een compleet pakketje dat ik gewonnen had met een give away.

Een heerlijk project om tijdens de vakantie te maken!


Zowel binnen als buiten en tijdens de late avonduurtjes.




Het patroon is eenvoudig maar het resultaat mag er zijn!

Een heerlijke shop tas.


Ik heb ervoor gekozen om de hengels te vlechten, maar je kan ze ook gewoon haken volgens het patroon. 
Wil je deze tas ook maken?
Het kooppatroon kan je via instagram aanvragen. 
Het account van Marion is: "tresjolie_liv" 

En voor meer leuke plaatjes van deze tas check de #bagandmetas op instagram maar eens ;-) 

Lieve Groetjes
Tertia




7 opmerkingen:

  1. Mooie tas en echt een fijn vakantieproject. Handig om altijd bij je steken als je gaat shoppen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Tertia,
    Wat een lekker vakantieproject. Hij is erg mooi geworden. De kleurtjes zijn echt super leuk.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zo'n projectje dat je makkelijk mee kan nemen op vakantie, hè? De tas is erg mooi geworden.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk effect en mooie kleurtjes! Ik moet zelf ook nog eens dringend wat tasjes haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd. Zulke tassen doen altijd wat ouderwetsig aan vind ik, leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is mooi geworden! Dat wordt gezellig boodschappen doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!