woensdag 2 augustus 2017

Ik ga op vakantie en ik neem mee......

Mijn hobby spullen :-) 
Onder andere natuurlijk. Om nou te gaan bloggen over de boodschappen en mijn kledingkast vind ik niet zo aantrekkelijk, maar jullie zijn vast wel nieuwsgierig wat er in mijn haaktas meegaat!!


Het streven was om één haaktas mee te nemen.......
Missie mislukt!
Maar eerlijk is eerlijk, er zitten ook BuJo spullen bij.
Pennen, kleurpotloden, viltstiften, washi tape,
en een nieuwe BuJo :-)
Deze vakantie ga ik hopelijk heerlijk mijn nieuwe BuJo indelen en invullen.
Ik heb al flink kunnen oefenen in mijn Leuchtturm1917 en het systeem op zich bevalt mij prima.
HIER lees je een eerder blogpost over mijn nieuwe hobby ;-)

Aanvankelijk was ik niet van plan om mijn BuJo uitgebreid op mijn blog terug te laten komen, maar in combinatie met haakprojecten bijhouden kan ik jullie tzt wel meer laten zien, als jullie dat leuk vinden natuurlijk!

Wat zit er nog meer in mijn haaktas?

Natuurlijk mijn basisgereedschap: de haaknaalden, zowel de Tullip als de Knitpro mogen mee.
Ook neem ik mijn handige garen draaischijf mee. Niets is vervelender dan bollen garen die steeds op de (vieze) grond vallen. En een goed gevulde etui met een rolmaatje, steekmarkeerders, stopnaalden, een toerenteller, dat soort dingen.

Maar natuurlijk gaan er ook bolletjes wol mee!
Joh....;-p 

Uiteraard alle spullen voor de oogjesdeken.


En de benodigdheden voor Vosje Victor voor mijn #handwerkboekenchallenge.



Maar deze bolletjes gaan ook mee!


Enige tijd geleden won ik een give away op Facebook/instagram.
Ingrediënten én het patroon voor de "Bag and Me" tas ontworpen door Marion van "Tresjolie_liv"(instagram) met bijbehorende label van "MEZ11"

Volgens mij moet dit wel genoeg zijn voor ruim 3 weken campinglife ;-)
Voorgaande jaren waren we maar liefst 6 weken op de camping, maar helaas was  dit jaar door het drukke werkleven niet haalbaar om zolang van huis weg te zijn.
 Dat is wel heel raar, als je anders gewend bent, maarja..... het is nou eenmaal zo (hoezo verwend haha.....)

In tegenstelling tot voorgaande jaren, waarin ik mijn blogverhaaltjes tijdens de vakantie gewoon bleef posten ga ik nu eventjes tijdelijk offline.
De maand augustus neem ik een blogpauze, maar niet gevreesd......
ik kom zéker terug!! :-) 

Voor iedereen die ook nog op vakantie gaan....een fijne vakantie!!
 en degene die alweer terug zijn....werkse!

Lieve Groetjes
Tertia

14 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie en geniet er lekker van, haken maar op tijd ook iets anders doen en dan zien we je weer in september :)
    Nogmaals veel plezier en mooi weer, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je verlof!! Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zoveel tijd in te gaan haken. Veel plezier en tot over een paar weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie! En je hebt mooie projecten mee, je komt die tijd vast wel door :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt sowieso een leuke vakantie met die goedgevulde tassen! Leuk dat vosje! Ik heb de roze tas van byClaire ook, blijft zo'n fijne en vrolijke tas. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie en veel haakplezier. Ik neem ook minstens 2 tassen mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijne vakantie meer handwerk dan kleren ha ha hoe herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat word nog flink haken! Hele fijne vakantie! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij gaat je zeker niet vervelen in jouw vakantie. En mocht je toch door de garens heen raken, dan is er in de buurt van de camping vast nieuwe wol te koop.

    Fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!