woensdag 19 september 2018

de Handwerkdagen in Rijswijk met een give away



Nog een ruime week te gaan en dan is het zover:
Op 28 & 29 september wordt een van de beurshallen in de De Broodfabriek in Rijswijk omgetoverd tot de handwerkdagen.
De hal wordt dan gevuld met:
meer dan 40 standhouders
kramen, horeca en workshopruimtes.

Er valt van alles te beleven op het gebied handwerken zoals: breien, borduren, spinnen, weven, patchwork, quilten, vilten, kantklossen én natuurlijk haken! 
Naast de vele kraampjes is er een Brei & Haak Café, een tentoonstelling van studenten aan de DIY textile school, je kan meedoen aan een creatieve wedstrijd
(KLIK voor meer informatie)
 en je kan er allerlei workshops volgen.
(Check HIER de lijst met alle workshops, vooraf inschrijven is noodzakelijk)

Door de jaren heen heb ik al heel wat "creatieve" beurzen afgestruind, maar bij de handwerkdagen in Rijswijk ben ik nog nooit geweest.
Dit jaar ga ik er voor het eerst heen en ik heb er nu al zin in!
Ik vind het altijd zo heerlijk om langs de kraampjes te lopen. Op zoek naar nieuwe haakgadgets, garens, ideetjes opdoen en vaak kom ik ook wel "bekenden" tegen.
Niets is fijner dan met gelijkgestemden te keuvelen over haken, wolletjes en dat soort dingen *U*
Ik ben reuze benieuwd naar het sfeertje op deze beurs én ik ga deze keer óók een workshop volgen.
Ik verklap nog niet precies wat, maar ik ga zéér zeker uit mijn comfortzone.
Natuurlijk kom ik met een verslag daarover ;-) 

Maar weet je wat zo leuk is??
Ik mag 3x 2 entreekaartjes weggeven.
Wat moet je daarvoor doen?

Nou....ik ben als eerste erg benieuwd of jij al eens naar de handwerkdagen in Rijswijk bent geweest?
Misschien kan je mij iets vertellen over het sfeertje en/of waar jij tijdens een beurs altijd naar op zoek bent. Maar misschien ben jij er ook nog nooit geweest en zou je er graag eens naar toe willen?
Dus vertel mij in een reactie onderaan dit blogbericht waarom jij (en met wie) zo graag naar de Handwerkdagen zou willen?

Reageren kan t/m zondag 23 september a.s. Op maandag 24 september maak ik de winnaars bekend.
Heb je een reactie gegeven houdt mijn blog dan in de gaten ;-)

Wil je niets missen over deze beurs, volg dan de Facebookpagina van Handwerkdagen, zodat je altijd op de hoogte van allerlei nieuwtjes.

Lieve Haakgroetjes
Tertia

16 opmerkingen:

  1. Het is leuk daar hoor, nooit te druk lekker rond neuzen, ik ga ieder jaar, maar voor mij is het dichter bij dan voor jou☺️ en ik heb al kaartjes ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me onwijs gezellig om samen met mijn man lekker rond te snuffelen en ideeen op te doen . Zodat ik nog meer WIP’s in huis krijg . En mijn haakobsessie lekker door blijft gaan 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk idee om naar toe te gaan! Het lijkt mij een leuke beurs met veel creatieve inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beurs hier in de buurt, altijd leuk om ideeën en inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een handwerkbeurs in de buurt, altijd leuk om ideeën en inspiratie op te doen.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met vriendin Ank, door ziekte al veel te lang niet meer gezien en mijn handwerkmaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Door jou ben ik al op heel wat leuke handwerkprojecten geattendeerd. Waar ik aan begonnen ben en, ja, ook afgemaakt heb. Zal ik dan ook door jou naar een handwerkbeurs gaan die zo dicht bij mij in de buurt is? Wel leuk hoor ipv alles verdergegaan te bezoeken. En dan kan ik gelijk mijn vriendinnetje verrassen met een leuk dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier op de beurs! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh! In Rijswijk ben ik nog nooit geweest. En ben dan net terug van vakantie. Samen met Jos zou ik wel over de beurs heen willen lopen op zoek naar mooie en leuke projecten voor de wintertijd en helemaal niet erg als er wat bolletjes wol mee naar huis gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog nooit naar de Handwerkdagen in Rijswijk geweest? Je gaat het er zeker naar je zin hebben. De sfeer is heel anders dan op andere beursen door de ruime opzet. De keer dat ik er heen ging hadden ze de workshops in aparte tenten langs de buitenrand van de beurs geplaatst. Daardoor was het bij de workshops rustiger en prettiger dan bij sommige andere beursen. Ik hoop dat ze deze keer weer die indeling in de ruimte gebruiken. De beurs is door de grootte lekker overzichtelijk en toch bieden ze heel veel variatie. Ook fijn dat je voor wat eten en drinken in een apart, gezellig vertrek terecht kunt.
    Ik wens je heel veel plezier op de handwerkdagen en ik ben benieuwd welke workshop jij gaat doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je kaartjes weg mag geven! Ik hoef ze niet te winnen, want.... ik ben dit keer aanwezig in het brei- en haakcafé! Samen met Sietske van Siets aan de Haak. Voor mij reuze spannend én leuk. Dus best kans dat we eens echt kennis kunnen maken!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga in dat weekend logeren bij vriendinnetje Marjoleine. We zijn al bijna tien jaar vriendinnen maar wonen 175 km uit elkaar. We delen lief en leed en sinds 2011 ook een liefde voor handwerken. Zij deed het al en nam me mee naar de handwerkbeurs in Zwolle toen ik even in de put zat. Door de afstand die we uit elkaar wonen gaan we nooit samen naar de beurs, dus dit zou een super mooie kans zijn!
    Op de beurs houden we van hele verschillende dingen (en vooral verschillende kleuren), we inspireren elkaar en houden er ook van om even een kopje thee met lekkers te drinken. Een relaxte sfeer maakt onze dag helemaal en we hopen deze sfeer in Rijswijk met jouw mooie actie te mogen proeven.
    Liefs Marije (@luovatytto)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dat zou een leuk kadootje zijn, mijn dochter is de 19 e jarig geweest!

    Groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog nooit op de handwerkdagen in Rijswijk geweest, daar zou ik graag een keer heen willen. Ik zou mijn jongste zus mee willen nemen om haar te besmetten met het handwerkvirus. Er is al interesse, nu de eerste aankopen nog. Groetjes, Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog even snel op de valreep, maar kan ook te laat zijn. Jammer dan. Maar ik ben nog nooit in Rijswijk geweest, dus dit zou een mooi excuus zijn. Samen met mijn pubermeisje, die ik al 3 jaar probeer te leren haken. (kan ook aan mij liggen)

    Hartelijke groet,
    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!