maandag 24 september 2018

Gratis entreekaartjes voor de Handwerkdagen.....en de winnaars zijn.......



Het is al eerder "maandag" dan me lief is hihihi.
Ik wilde voor de uitslag van de give away nog een blogverhaaltje posten, maar voor ik het wist is het al vandaag.....tijd om de winnaars bekend te maken!!

Wat een leuke lieve reacties mocht ik weer lezen. Ik kan daar zo van genieten.
De voorpret, de hoop op..... en dan de dagen aftellen naar de beurs.
Helaas kan ik "slechts" 3 mensen blij maken.

"Juud1969"
"Annemieke"
"Tialda"

Jullie zijn de gelukkige die 2x een entreekaartje voor de Handwerkdagen in Rijswijk mogen ontvangen.
Sturen jullie mij een mailtje zodat ik jullie instructies voor de kaartjes kan geven?

Zaterdag ben ik van de partij en misschien kom ik je nog wel tegen? 

Lieve Haakgroetjes
Tertia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!