donderdag 24 december 2020

Merry Christmas and a Happy 2021


Dit is mijn #bestnine2020
De meest gelikete foto's op Instagram.
Dat waren dan toch écht mijn gemaakte dekens en ik ben het er helemaal mee eens!

2020 was een goed dekenjaar :-)

Ook hier wil ik jullie enorm bedanken voor het lezen van mijn blogverhaaltjes en alle reacties.
Het is heerlijk om mijn passie te kunnen delen.

Ik ga nog even een paar dagen werken en de tijd dat ik vrij ben lekker met m'n gezin doorbrengen, beetje haken, wandelen en misschien nog wel fotograferen. 

Al loopt het nu voor geen 1,5 meter, volgend jaar wordt het beter!
Tot in 2021! 


Lieve Groetjes
Tertia

 

4 opmerkingen:

  1. Hey Tertia,
    wat een mooie dekens heb je gemaakt. echt schitterend. Ik wens jou en jou gezin nog een fijne kerst toe en al het beste voor 2021.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige collage van je dekens. Geniet van je vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo'n overzicht met je dekens!
    Werk ze, geniet met je gezin en alvast veel goeds voor 2021!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie ook gezellige kerstdagen gehad........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!